Noosa...

Oceania » Australia » Queensland » Noosa
May 16th 2007
Published: May 16th 2007

Nu har vi varit i Noosa i nagra dagar och det var... fint. Vadret var lite sisadar nar vi var dar, inte riktigt beachvader, sa vi roade oss bast vi kunde. National Parken var vacker att ga i, vackra strander och fin skog, dock sag vi inga koalor... Det vi sag var delfiner och en hel massa surfare som surfade precis utanfor national parken.
Men jag hittade en liten liten odla! Jag lyckades fanga den och nu har jag en massa bilder av den, det var nog dagen highlight. Jo! vi at glass ocksa, dansk glass. Stor vaffla med choklad och not kant och devils chocolate och vit chocolate fudge med gradde och chokladsas ovanpa.... mmmmm, och gratis-sa-mycket-du-vill-topping! (tuttifrutti toppingen passade inte riktigt in...) men men, trevligt var det i Noosa i alla fall. och tja, skulle vall rekomenderas om vadret var battre...

Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 16; qc: 50; dbt: 0.0513s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb