Bilder

Oceania » Australia » Queensland » Noosa Heads
March 3rd 2006
Published: March 3rd 2006

Ja naa ligger det nye bilder her paa bloggen min, galleriet heter brisbane og Noosa. Men det er abre noen faa, men paa My Space paa MSN har jeg lagt ut kjempemange bilder. Saa for de som har MSN saa..😊 Martin, du kan vise dem til mamma.
Ellers saa regner det fortsatt her i Noosa, saa det er ikke saa mye aa ta seg til. JEg og Elisabeth vaager oss kanskje en tur til byen snart, se om vi faar ordnet litt med reisen. Ellers saa blir det kanskje litt pilsing her paa hostellet i kveld, faar se. Har blitt litt kjent me en fyr fra Nederland her, saa da har vi en venn aa vaere sammen med iallefall😊
Dyrt med internett her, heidaa😊

meg ute i vannetmeg ute i vannet
meg ute i vannet

med piskende regn og storm, kjempegøy!!
venter på bussen med en smoothie i hånda.venter på bussen med en smoothie i hånda.
venter på bussen med en smoothie i hånda.

Dette var før vi fant ut at vi kunne gå å kikke på kjekke surfemenn i stedet:)
kjekke surfemennkjekke surfemenn
kjekke surfemenn

*knipse* *knips*

4th March 2006

WEEE!!! Mari, du e i NOOSA! =D Det va der æ kjøpte smykket ditt og æ angra på at æ ikkje kjøpte et t mæ sjøl så kan du kjøp mæ et? Butikken ligg på enden av gata med alle butikkan, ikkje parkeringsplassenden av gata, men den andre enden. Der e det en butikk som selg boardshorts, de smykkan og litt anna ting og tang. Vil helst ha det samme som det du fikk, for de va de minste. Du kan få penga tilbake. På forhånd, thanks!! ;)

Tot: 0.112s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0732s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb