Noosa beibi:)


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Noosa Heads
March 2nd 2006
Published: March 2nd 2006
Edit Blog Post

Mari og Elisabeth på stranda i NoosaMari og Elisabeth på stranda i NoosaMari og Elisabeth på stranda i Noosa

JEEI:D vi ser på surfe menner:D Livskvalitet; stigende!
Jajamen, saa kom vi oss endelig fra Brisbane!😊 Jeg maatte vente paa linsene mine som jeg hadde bestilt fra ett eller annet selskap i Australia, aa idag, YES, saa kom de, aa vi kunne dra til neste plass! Etter noeye studering i Lonely Planet Travel Guide'n min kom vi frem til at Noosa var plassen. To og en halv times kjoering nord for Brisbane.
De siste dagene i Brisbane har det ikke skjedd saa mye: vi var paa en MEGET akseptabel pannekakerestaurant aa feiret pannekakedagen, var paa kino aa saa Goal, planlagt reisen osv. Traff igjen, for tredje gang, to gutter fra Irland jeg moette foerste gang i Surfers Paradise. Plutselig var de paa hostellet vaart. Elisabeth mener de foelger etter oss. Faar saa vaere, de vet ikke hvor vi er naa!😊 Mamma, du vet han fyren som er brannskada som hadde for vane aa dukke opp hele tiden i annonser i VG og Dagbladet ett helt aar?! Ja, han ene fyren fra Irland ser ut som han...!:S
Jaja anywaay...saa, idag kjoepte vi oss ett busspass for 160 dollar, det innbefatter fire stopp fra Brisbane og helt opp til Cairns. Saa Noosa var altsaa vaart foerste stopp. Her skal vi tilbringe
Her har vi dem=)Her har vi dem=)Her har vi dem=)

Stranda er jo også nyydelig..ah
to netter. Kom hit kl 16.30 idag. Det er fint aa ta bussen paa dagtid, faar sett masse flott og variert natur, fint aa faa med seg. Da vi kom til Noosa styrtregnet det, og det gjoer det fortsatt. Naar jeg sier styrtregnet, saa er det virkelig ille! Alle buksene mine er vaate, saa naa sitter jeg i en vaat dongeribukse, digg. Er ikke saa varmt akkurat naa you see, pga alt regnet, saa maa nesten ha bukse.
Naa kom det nettopp en fyr som jobber her paa hostellet inn og sier at jeg maa logge av om fem minutter fordi han stenger😞 Aesj...men har egentlig ikke saa fryktelig mye nytt aa fortelle. Hadde tenkt aa fortelle om mine videre reiseplaner og legge inn nye bilder, men akk, det faar vente😊 So looong!
smask


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

KidKid
Kid

Synes dette bildet var ganske stilig om jeg får si det selv


Tot: 0.072s; Tpl: 0.016s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0401s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb