Syd for gladstone

Oceania » Australia » Queensland » Gold Coast
November 8th 2006
Published: November 8th 2006

Vi er nu kommet et godt stykke ned sydpaa, idag startede vi fra Airlie beach kl. 0515, og hart kort sydpaa godt 825 km. vi overnatter her i en god caravanpark, med alt, selv internet paa en gammel pc'r med window 98, men det gaar nok. Vi har det godt, tidligere var vi ude paa det store great barrier reef, og i gaar paa en lille o med sand hvidt som suger.
Imorgen torsdag korer vi til Hervey bay, for at se pukkelhvalerne og de store havskildpadder laegge aeg, hvorlaenge vi bliver der er uvist, vi er glade for at komme lidt vaek fra det tropiske klima, selvom her stadigt er meget varmt, er det en mere tor varme.
Vores helbred har det ogsaa bedre, ikke mere saa ondt i halsen.....
Jeg skriver ikke saa meget paa nettet som onskeligt, der er langt imellem netcafeerne, og naar man finder een, er der fyldt med unge mennesker som bruger nettet som spillemaskine, saa jeg vil slutte for nu, vi skal en tur ned til floden og se paa krokodiller, inden det bliver morkt kl. 1830, saa hej saa laenge, vi har sendt et postkort til jer alle, saa nu maa vi se hvornaar det kommer til Danmark.
Hilsen fra Elisa og Jorgen

8th November 2006

HMMM???
Hvorfor får jeg ingen personlig hilsen med i jeres mails?? Ja, jeg spør bare!!

Tot: 0.107s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0379s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb