Noosa_dan 5/ potovanje v notranjost

Oceania » Australia » Queensland » Glasshouse Mountains NP
January 27th 2010
Published: January 30th 2010

Nisem ljubiteljica polezavanja na plazi in rutine, ki pomeni kopanje, brisanje, tusiranje, jedaca, kava in pijaca. Zato sem se veselila, da se bomo premaknile malo v notranjost te dezele, da bomo morda se kaj videle.

Na poti iz plaze nas je eno jutro presenetil prav lep kuscar, ker je imel tako dolg rep, bi bil lahko dolg 70 cm ali vec. Razen kengurujev, sem v Avstraliji videla najvec kuscarjev, ki so bili lepo pisani in za nase razmere velikanski.

Z Bogom Sunshine coast, poglejmo kaj se skriva globje v notranjosti. Zapeljale smo mimo Eumundija in se zacele dvigati v hriboviti predel: gozdovi, polja, pasniki, vse lepo zeleno in razkosno. Postanek v Montoville, ki je turisticni kraj: trgovine, kavarne, gostisca. Razgled po pokrajini do morja. Zapeljale smo do jezera Baroon Pocket Dam, ki ga obdaja cudovit subtropski gozd in mikavne turisticne nastanitve, lesene hiske z vsem udobjem v krosnjah dreves. Gozd nas je sprejel z vso glasbo, ki jo stimulira opoldanska vrocina. Firbec nas je ponesel po mostickih do hisk in kasneje do recepcije, kjer smo se hotele prepricati o secrets on the lake. Cene v prospektih so nam povedale, da v teh hiskah ne bomo nikoli prenocile. Po krajsem sprehodu in opazovanju zanimivih ptic, smo se zapeljale naprej proti Maleny. Obiskale smo sirarno, pokusile sire in nekaj kupile. V vasi kosilo in po kosilu do Mary Cairncross scenic reserve, the natural jewel of the Sunshine coast. To je 55 ha veliko podrocje nedotaknjenega subtropskega gozda. Turistom je na voljo 2 km poti, tudi po lesenih mostiscih, da ne bi unicili gozdnih tal. Najlepse kar sem videla v Avstraliji so prav gozdovi. Stoletni evkaliptusi, palme fikusi in podrasti, ki jih v Evropi gojimo v lonckih v dnevnih sobah, tukaj pa so sirokolistne in bohotne. Gozd poje v tisocerih zvokih, ki jih ustvarjajo nevidni godci nekje v krosnjah dreves. Ali so to ptice, zuzelke, veter, ki se zapleta med kosate krosnje, ne vem kaj se dogaja tam visoko pod nebom. Videla sem samo vecmetrska debla, ovijalke, ki so ozelenele tako visoko, da jih ni bilo videti in majhnega kenguruju podobnega vrecarja.

Z roba tega parka je lep razgled v hribe nenavadnih oblik, poimenovane Glass House Mountains, to je 9 hribov visokih od 220 m (Tibberoowuccum) do 556 m visokega Beerwah, potem sta se the Twins Tunbubudle (296 m in 338 m) in drugi. Ko smo se peljale naprej, proti letaliscu, so se ob cesti razgrinjali nasadi ananasov in banan. V Beerwahu je velik zivalski vrt, za katerega ni ostalo casa, tudi posebnega zanimanja ni bilo. Pa kaj bomo gledale ujete zivali!
Queensland, kolikor mi ga je bilo dano videti, je zares lep. Kraljevska dezela.

Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0443s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb