SCUBA-diving mrs. Charlotte


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Cairns
March 4th 2006
Published: March 5th 2006
Edit Blog Post

Yes - i dag havde jeg booket et tur til the great Barrier Reef, naermere betegnet "Machaelmas Cay". Havde overvejet snorkeling kursus, men kom i snak med en dykkerinstruktoer, som introducerede sin meriit til UG * X og slange. Derfor befandt jeg mig pludselig ibland turtles, coralrev o m.m.m.m. paa 10 m's dybde. Marvelessssssssssssssss!.
Laekker seafood lunch onboard, glassboat sight, snorkeling + entertainment from Dale i kahytten, foer kajkiggeriet. Dejlig musik! Skoent jeg allerede har fyldt backpack'en (laes: frekventeret et aussie/postoffice for snart the 4.th time) I couldn't help - please save a hymn for me and my bank account - buying a CD'live med Kaptajnen af baaden, Dale.

Nu vil jeg op i min 3-pers. logde og sove helt for mig selv. Kun, er der en imaginaer plads til Peter somewhere around me, - in my arms or .........................where ever we could meet. Arrivez derci Franz - kan ikke en gang sove laenge. Tully white water rafting is callling in Mission Bay.

Undervandshilsner

YoUrS

C

Advertisement



Tot: 0.082s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 43; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb