Change of environment

Oceania » Australia » Queensland » Brisbane » Fortitude Valley
October 7th 2010
Published: October 8th 2010

Hier zitten we dan, in Brisbane, zo’n dikke 1000 kilometertjes ten noorden van Sydney. Het was een lange trip, met een buschauffeur die blijkbaar niet zo gehaast was om op bestemming te raken (getuige de twee uur vertraging). Op zich natuurlijk niet zo’n ramp, ik heb me uren kunnen bezighouden met uit het raampje te kijken naar het geweldige uitzicht. Ook de ‘free pick-up’ van de hostel liep een beetje in de war (getuige de nog eens anderhalf uur wachten). Ondertussen zijn we er ook al achtergekomen dat Brisbane eigenlijk best wel ver van het strand ligt, en er in de stad zelf eigenlijk helemaal niet zo veel te zien is😊 Gisterenavond hebben Heidi en ik dan al maar onze nieuwe hostel verkend. Conclusie: cheap-ass snakebite in een best wel hippe bar (met live muziekoptredens!) en een zwembad dat er op foto veel groter uitzag! Ik moet er wel bij zeggen, voor 12 dollar per nacht gaan we niet klagen😊.

Tot: 0.058s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0276s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb