Brisbane

Published: January 4th 2014

Dagen er kommet, hvor vi nu skal til Brisbane - hvis sidder og joker ved morgenmaden om at det ikke hedder “når” vi skal til Brisbane men “hvis” vi skal til Brisbane idag.

Vi får pakket alt vores grej sammen igen og tager til lufthavnen - igen.

Da vi kommer op til skranken står der en meget flink mand som fortæller os at “hvis”, som førnævnt, kommer i spil.... Flyet er aflyst......... Jamen det var da LIGE hvad vi stod og manglede...... Han havde til gengæld en god nyhed - han havde booket os ind på flyveren til Canberra (Cranberry lyder bedre) - og igen for den dovne læser - så er det hovedstaden for Australien. Og dermed også 1 time længere væk fra Brisbane.

Så nu sidder vi i lufthavnen i Canberra (Cranberry) og har netop været i byens samlingspunkt - et stort mall hvor der var VIRKELIG røvsygt!! TAG ALDRIG TIL CANBERRA!!!!!! Vi har været der, taget billedet og taget væk igen. Spørg os hvis I en dag overvejer at smutte derned....... Så kan vi komme med den varmeste anbefaling om at lade være!

Flyet er selvfølgelig forsinket nu her.............. Måske kommer vi faktisk aldrig hjem..........

Og dog.... Vi kom faktisk på flyet... Der var dog lige den hage at André ikke kunne finde sit boardingkort.... Den havde han valgt at lægge i security....... Ombord kom vi - og afsted til Brisbane.

Vi tog en taxa til Travellers Autobarn hvor vi skulle have vores campervan. De havde dog fået den besked at vi først hentede den dagen efter.... Ja selvfølgelig...... Dog havde de den stående klar til os :-)

Afsted med os til Falls Festival.

Tot: 0.083s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0346s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb