Ons huis


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Northern Territory » Darwin » City of Darwin
November 28th 2006
Published: November 28th 2006
Edit Blog Post

Het huisHet huisHet huis

Blauw he?!
Hoi hoi,

Om jullie een beeld te geven van ons huis, heb ik maar een aantal foto's gemaakt!
We wonen hier samen met Jason en Mark, 2 collega's van Bob.

Het huis heeft 4 slaapkamers, 2 badkamers, tuin rondom met "shed" (lees: rommelhok), een veranda aan de achterkant van het huis, grote woonkamer en open keuken, washok en een grote oprit. Dat moet ook wel met 3 auto's, een boot, 2 motors, een dirtbike en een aantal fietsen. Achter het huis ligt een meer, dus we hebben lekker geen achterburen. Bob en ik hebben de grote slaapkamer met ensuite badkamer en inloopkast. De andere badkamer heeft een bubbelbad.

Het huis is meestal een rommeltje... lege pizza/KFC/McDonalds verpakkingen (nee pap, ik eet elke dag groente, vlees/vis en aardappels hoor!), lege flessen en andere army troep all over the place! Dat krijg je met al die kerels in huis en alle andere collega's die hier binnen komen vallen en lunchen, film kijken, bier drinken en niks opruimen.
We hebben elke dag collega's op "bezoek". Ja, ik noem het niet echt bezoek.. tis meer inboedel geworden! Aangezien we het dichtsbijzijnde huis vanaf de legerbasis hebben, hangen ze dus altijd hier. Opruimen
WoonkamerWoonkamerWoonkamer

Wat een asociaal grote tv...
doe ik dan ook niet meer al te vaak haha.

Hoe lang we hier nog blijven wonen weten we niet. We willen op zoek gaan naar een ander huis, een plek voor ons tweeen, een plek voor de komende jaren. Na Oud&Nieuw zullen we wel eens naar de Realestate gaan en kijken wat er te vinden is. Tot die tijd zitten we hier ook wel goed.

Liefs xjes van ons!


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

Onze slaapkamerOnze slaapkamer
Onze slaapkamer

de tv staat niet meer op een doos hoor ;-)
Onze slaapkamerOnze slaapkamer
Onze slaapkamer

Inloopkast en badkamer
De keukenDe keuken
De keuken

Nee, we drinken niet...


28th November 2006

Sowsow
Dat ziet er mooi uit!! En toch tamelijk opgeruimd, of is dat natuurlijk speciaal voor de foto's gedaan ;) Haha.. Mooie flessenverzameling is dit ;) Hihi... Je hebt het goed voor elkaar meid!! Byebye
28th November 2006

wauw!
Tjezus Peet wat een vreselijk sjiek huis!!! Jammer van al die mannen en zooi... :P Maar mooooi zeg, ik ben jaloers...
28th November 2006

Ha lieve mensen!!!!!
Ik dacht even dat jullie ons vergeten maar nu ik de fotos gekregen heb weet ik dat het goed met jullie gaat. Peetje wat een knus huisje en inderdaad die tv is wel erg aso groot. Alhoewel........ik zou er ook wel eentje willen hihihi. Trouwens ik heb een foto van Bob en jou gezien met de kerstboom........dat was vreemd, korte broek, topje, GEEN sneeuw maar heel veel zon. Wij hollanders zijn natuurlijk ook niks gewend. Heb je Bob al een beetje nederlands geleerd?? IK ga proberen wat fotos te sturen naar......lukt het niet dan wacht ik af tot ik je weer op msn zie..........Dag Dag en tot gauw

Tot: 0.069s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.035s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb