Bondi Beach

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
July 6th 2008
Published: July 7th 2008

Hoi hoi!

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen, we werden pas om half 10 wakker! Lekker hoor!

Het plan was dat we vandaag naar The Rocks gingen, een gebied in Sydney, omdat daar vandaag het Aroma Festival was. Dat is een festival met ontzettend veel koffie en thee en lekkere koekjes en je mag alles proeven. Vorig jaar zijn er meer dan 100.000 mensen afgekomen op dit festival! We kwamen door ons late uitslapen vrij laat aan in Sydney (Simon en Elaine wonen 45 minuten van het centrum). Jammergenoeg konden we de auto nergens meer parkeren, dus we zijn maar weer weggegaan uit Sydney, met Bondi Beach als alternatieve bestemming.

Op de boulevard bij Bondi Beach hebben we een heerlijk bord "fish & chips" gegeten als lunch. Verder hebben we nog wat over het strand gewandeld en gekeken naar de tientallen surfers. Het was heerlijk weer, de zon scheen bijna de hele dag. Ondanks de zon is het over het algemeen toch vrij koud in Sydney. We hadden misschien een extra trui mee moeten nemen, nu hebben we er ieder maar eentje. Gelukkig is het lekkerder weer in het noorden, waar we later deze week heen gaan rijden vanuit Brisbane!

's Avonds werden we getrakteerd op een heerlijke maaltijd bij Simon en Elaine thuis. We aten geroosterd vlees met groenten, yummie! Als dessert hebben we pavlova gegeten, een soort schuimtaart van opgeklopt eiwit met daaroverheen fruit. Dat gaan we thuis ook een keertje maken! Bij de koffie hadden we "caramello koalas", chocolade met karamel erin. Lekker!

Tot morgen!

Mark & Sylvia

Sylvia and Mark, standing on the beachSylvia and Mark, standing on the beach
Sylvia and Mark, standing on the beach

K-I-S-S-I-N-G rijmt niet helemaal, maar toch.

7th July 2008

Jammie...
Dag lieve mevrouw en meneer Van Dijk, wat een heerlijke verhalen toch weer. Ik krijg trek van al die lekkere recepten! Super leuk om weer te lezen wat jullie allemaal mee maken (Mark, super!). En om syl ook een karweitje te geven..hierbij een comment..nu verwacht ik natuurlijk wel een reactie terug ;-) Lieve groeten uit een zeer regenachtig en koud Utrecht!

Blegh...
We zien het nu alweer, helemaal niks aan dat Australie...we zouden er voor geen goud heen willen gaan...Hier regent het tenminste lekker, niet een beetje, nee veel! Veel beter dan Australie...ehrm. Ja...

groetjes
Hoi lieve Mark en Sylvia, Wat een prachtige dag hadden jullie vorige week met de bruiloft met stralend weer vergeleken met vandaag. Regen, wind en regen. Wat enig jullie ervaringen te lezen en de foto's te zien. We zullen jullie met plezier volgen. Geniet van jullie welverdiende "honeymoon" trip veel liefs en dikke kus Irmy en Jacques
8th July 2008

Waar haal je de tijd vandaan?
Hoi Sylvia, Ik zag een foto van jou en Laura op hyves. Zoals verwacht zag je er prachtig uit, grote vraag is zag Mark er net zo mooi/knap uit?? Foto van jullie? Waar haal je de tijd vandaan om zo vaak te bloggen? Ik moet mei, juni en juli nog. Er is hier gewoon zoveel te doen! En dan vanaf augustus t/m oktober is het gekkenhuis met bezoekers. Ik zal van de winter een inhaalslag moeten maken als het koud en donker is. Komende zaterdag is onze eerste 'anniversary'. We gaan dit in iedergeval vieren met een Broadway-show. Geniet van de reis. Yvette
10th July 2008

Haaaaaaaaaaai
Mij aan het werk zetten? Pfff! Weet je wel hoe moeilijk het is om Mark zijn geliefde laptop te ontfutselen? Als hij niet zit te bevallen van een travelblogje dan is er altijd wel een filmpje of een site die bekeken moet worden. Maar jaaaaaaaaaaa, het is nou eenmaal mijn echtgenoot, he :) en ik ben super blij met hem :))))))))))

Tot: 0.263s; Tpl: 0.027s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.2163s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb