Bella Vista..


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Parramatta
April 20th 2006
Published: April 20th 2006
Edit Blog Post

Mari i Bella VistaMari i Bella VistaMari i Bella Vista

legg merke til trafikkskiltet..
.....er navnet på området jeg har oppholdt meg i det siste. Snobbete sier du? ja...ikke så rent lite heller😊 Det er rent og pent, husene ser ut som dukkehus, og det virker meget trygt her. Er altså hos Sonja, hun bor i et hus her sammen med tre andre, skikkelig fint hus det også😉 Jeg og Elisabeth sover på gulvet, meget behagelig i forhold til alle hostellene!
Jeg har følt meg litt som en ulv i synlige ulveklær. Sonja går på bibelskole, og det gjør de andre to jentene som bor her også. Pluss at den ene jenta har besøk av sine, også kristne, foreldre. Er vel den eneste person i et par kilometers omkrets som ikke føler kallet for å gå i kirka eller noe sånt..😊 Det er en svær kirke fem min gange unna, og det virker som ALLE går der.
Men men, Mari har antakeligvis bare godt av å legge litt bånd på sin oppførsel av og til😉
Påskehelgen feiret vi med en goood del sjokoladepåskeegg. Det er ikke påskepynt å oppdrive i butikkene, noe som var litt synd. Ikke var det påskekrim på tv heller, det var kanskje det "verste" å gå glipp av. Iallefall jeg savet gode gamle Poirot med snurrebarten..Men vi har spist MYE og god mat hele helgen! Hjemmelaget middag og lunsj😊 På mandag, av ren kjedsomhet, kom jeg på at jeg skulle prøve å legge på meg mest mulig de gjennværende dagene av Australia. Så jeg har da altså spist vanvittig mye de siste dagene, og holder vel fortsatt på!😊 Tenkte det ville vært morsomt å se sjokket til modern når hun så Mari igjen, trill rund i kjakene😉 Vi får se hvordan det går, har ikke mye tid igjen nå.
I går tok jeg og Elisabeth svart-hvitt engangskameraet mitt ut for å prøve å være litt kreative. Det var vi sannelig også. Vi fant en liten snobbepark og laget en liten billedserie vi har valgt og kalle "under et blad". Den kommer vel ut på My Space i løpet av noen dager. Til vårt forsvar må det sies at vi hadde flere dagers overflødig, innestengt energi å bli kvitt, resultatet ble vel deretter.
På tirsdag gikk vi tilfeldigvis innom videosjappa, det endte med at vi leide ni episoder av The OC, som vi brukte resten av dagen på å pløye igjennom. Vel brukt tid😊
Neida men, vi skal dra inn til Sydney City idag eller i morgen, så blir det vel skikk på oss. Har et par hjemkomstgaver jeg må prøve å få kjøpt også, til tross for at jeg er raka fant og egentlig ikke har plass til noe som helst i bagasjen.
Ellers så synes jeg det er trist å tenke på at jeg snart drar, regner med avreisedagen kommer til å bli tårefylt..😞 Da drar man liksom fra alt og alle man har blitt så glad i..Å jeg vet at det blir lenge til jeg kommer igjen. Men men, dagen måtte komme. Hoff hoff, nå vil jeg ikke skrive mer om det. Noen har forresten lurt på hvorfor jeg i alle dager ikke dro til New Zealand, svaret er at jeg valgte å dra til Fiji i stedet for pga tre venninner skulle dit. Hadde jeg dratt til NZ måtte jeg ha dratt alene, pluss at det ville vært mye mye dyrere. Så når jeg først drar dit vil jeg ha mere penger og bedre tid først og fremst. Men jeg skal dra dit en gang altså, skal besøke Tom forhåpentligvis, om ikke alt for lenge!😊
Nå skal jeg gå ned på kjøkkenet ogopprettholde planen min om den spisinga. Gled deg mamma! Tata for now😊

Advertisement



Tot: 0.122s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0826s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb