Timppa päivä

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Olympic Park
May 18th 2006
Published: May 21st 2006

sovittiin sitten että tavataan Timppa tänään. Otettiin juna Rhodesiin ja tavattiin siellä Timppa. Mehän ei olla Olympia puistossa vielä käyty, niin Timppa halus näyttää sen sitten meille! Löydettiin sieltä sitten Helsinki 1952! 😊 sekä suomalaisia mitalisteja Sydneyn olympialaisista. Hankalaa vaan oli se, että ne oli sellasen suihkulähteen vieressä, niin kyllähän siinä vähän kastu, kun ei tajunnu varoa tuulen suunnan vaihtuessa.. 😉 Sitten jotku aasialaiset turistit tuli ottaan kuvia meidän kanssa. ei ne englantia puhunu, mut ne tuli vaan seisoon meidän viereen ja toiset otti kuvia.. hah! hauskaa päästä toisten matkakuviin.. 😉 ollaanhan me harjoteltu tota kauniina olemista jo 3kk.. :P
Sit käytiin limuilla ennenku piti lähtee takas junalle. Koska on torstai ja shoppailu päivä, niin kaupathan on myöhään auki. Käytiin hakeen mulle Paddy's marketilta uus matkalaukku ja sitten Hurstvilleen osteleen poppareita... :D nami nami!

Tot: 0.115s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0778s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb