Rolling Stones

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Olympic Park
April 11th 2006
Published: April 12th 2006

Eipä noista töistä oo tällä viikolla paljoo sanomista.. me vaan tarkkaillaan eli tylsää on.. :P

Mut tänään oli sit se paljon odotettu Rollareiden konsertti! :D Niiden lämppärinä oli The living end. Aika hyvä oli! Meidän ainoo toive oli, että kukaan 2metrinen tyyppi ei tuu siihen meidän eteen istuun, ku näkyyvyys vois vähän kärsiä. No se 2metrinen tuli sit istuun mun viereen. Se halus kovasti meidän kaa jutella. Se oli ihka aito aussi ja huomas sen aksentistakin. Sen vaimo oli Belgialainen ja sit se pojillensa (jotain 10v.) ,jotka oli kans mukana, niin niille kerto kaikki mitä me juteltiin.. hauska mies! ja kuulemma pitäs ottaa täältä noita maatilanpoikia tai surffareita. Ne on kuulemma hyviä! 😉
Rolling Stonesien keikkaan on kyllä panostettu. Huomaa, että se on vähän isomman luokan bändi. Oli ilotuksia ja liikkuva lava. Mick Jagger alko mua jo vähän ärsyttää, ku se heilutti sitä lannettansa kuin Marco Bjurström... Onneks me oltiin kuitenkin sen verran ylhäällä, ettei kaikki näkyny niin selvästi. Tunnettiin ittemme kyllä vähän liian nuoriks niihin bileisiin. Ja hieman ulkopuolisiks, kun siinä meidän edessä oli sellasia tosi faneja, jotka ties kaikki biisit, lauloja ja tanssi siinä meidän edessä.. Me otettiin ihan rauhallisesti ja nautittiin esityksestä!
Katsojia oli muutama kymmenen tuhatta ihmistä. Päätettiin sit lähtee 1h 40min jälkeen meneen sieltä, että päästäs nukkuunki joskus. Ei ne varmaan montaa biisiä sen jälkeen enää soittanu. Ois voinnu olla vähän tunkua junassa,jos ois kattonu loppuun asti. (muutenki oli aamulla puolikuollu kun kello soi!)
Kaijuttimet oli kyllä vähän isolla, mutta ei se sinne ylös niin paha ollu. Ois ollu kamalaa olla siellä ihan edessä missä musiikki ois pauhannu kuulon kauas pois..

Mutta täytyy sanoo, että yks parhaista elämyksistä, mitä täällä on ollu! :D

todistus siitä, että ollaan siel oikeesti oltutodistus siitä, että ollaan siel oikeesti oltu
todistus siitä, että ollaan siel oikeesti oltu

Minna ja näkymä lavalle meidän paikoilta

12th April 2006

murh!
mä oisin kans halunnu tonne!

Tot: 0.093s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0544s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb