yökyläilyä

Oceania » Australia » New South Wales » Cowan
March 26th 2006
Published: March 27th 2006

Päivi (se jolla olin au pairina pari vuotta sitten) lähetti aamulla viestiä, että voitas nähdä. Soitin sille ja sovittiin, että mennään sinne yökylään. Otettiin juna Hornsbyyn tai siis jouduttiin vaihtaan lopussa bussiin, ku ne kunnosti junarataa. Hornsbyssa tavattiin Päivi ja lapset. Sieltä ajeltiin Cowaniin missä ne austelee. Koirat oli aivan innoisaan kun ne näki mut! ihmeellistä kuinka ne muistaa 2vuotta sitten olleen ihmisen. Mut ne olikin sillon ihan pentuja ja olin niiden kaa aika paljon... 😊 käytettiin koiria ulkona ja kierrettiin Cowanin ympäri sekä pelailtiin vähän fudista. Illalla käytiin hakeen vuokraamosta pari videota: in her shoes ja Flightplan. Oli aika hyviä! 😊 mä annoin Minnan mennä mun vanhaan sänkyyn ja otin ite toisen lasten sängyn. Adrian ei ollu kotona, ku se on Englannissa käymässä, niin Alex meni sit Päivin viereen. Ja Minna (Päivin sisko) oli jollain kaverilla, niin mahduttiin hyvin kaikki sinne. 😊
Sunnuntaina oli aivan sairaan ihana ilma! Päätettiin lähtee Bobbin Headin puistoon ja niiden visitor centeriin, jossa on kenguruita, emuja, jne. No me nähtiin vaan lintuja sekä Wallabe (pikkunen kenguru) jolla oli poikanen pussissa... Sit mentiin puistoon, käveltiin, hypitiin narua sekä pelattiin palloa. Sekä kaiken sen hikoilun päälle käytiin jätskillä. Jesse kysy, että jos me jäätäs niille "forever". No kyllähän tekis mieli, mutta pakko kai sitä on kotiin tulla. Ja Alex teki heti johtopäätöksen, et kun me käydään töissä, niin ollaan jo naimisissa.. 😉 heh! Sit ne heitti meidät Gordonin asemalle ettei tarvinu käyttää bussia.
Kaupungissa mentiin sit käymään Rocksin markkinoilla. Kateltiin vaan. Siellä oli joku Unicefin nalle esittely. Löydettiin Suomalainenkin nalle! 😊

valjakkovaljakko
valjakko

tällänen oli tuolla Sydneyn keskustassa

Tot: 0.08s; Tpl: 0.014s; cc: 12; qc: 46; dbt: 0.0493s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb