Dosac


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 27th 2006
Published: March 27th 2006
Edit Blog Post

Mul oli tänään Päikillä eka päivä. Kaikki luuli, että Minna tulee sinne vielä täkski viikoks ja kyseli mis se on sekä heräämössä kaikki kyseli mis mä oon... 😉 En mä siellä paljoo tehny. Olin mukana vastaanottamassa potilaita, mittasin verenpainetta ja verensokeria sekä poistin kanyylin. Kerran tarjoilin teetäkin. Sit yks nuoripoika sano, että mä oon rakastunu siihen.. 😉 todella mukavaa! Se oli navy poika ja sen ois pitäny lähtee merille, mut oli tiputtanu kädelleen jotain happoo eikä päässykään reissuun. Sitä tuntu vähän ottavan päästä.. Mut sain mä sen nauraan. osaan heittää läppää nähtävästi myös englanniks. :P
Minna oli kattomassa aortan seinämien vahvistusta minkä mäki näin viime viikolla. se potilas vaan oli ottanu aspiriinia, kun sille ei ollu kerrottu et se pitää lopetaa, niin oli meinannu tulla vähän ongelmia siellä leikkauksessa. Mut asiahan selvis vasta jälkikäteen. Sit Minna sai sitä hoidella heräämössä. Ja oli saanu poistaa valtimoverenpainemittarin sekä tehdä tarkkailuja. Mukava päivä oli ollu!
Kotona tehtiin muusia ja suikalelihakastiketta.. nami nami!

Advertisement



Tot: 0.099s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0681s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb