Viimeinen työpäivä

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
May 25th 2006
Published: May 27th 2006

tässä on nyt sitten vaan 2päivää päälistelty ja yritetty saada aika kulumaan. Ei tuolla osastolla hirveesti oo tekemistä. Eilen illalla leivoin sitten pullia taas ihan tuskassa kaikille sairaalaan.. huh huh mikä homma! käytiin aamukahvilla viemässä pullia endon porukalle eli Klaus, Moira ja Ellen. Oli tosi kiva nähdä niitä ja ne jopa tunsi meidät.. (meillä oli työpuvut päällä! 😉 ) sitten yritettiin käydä metsästämässä Mariaa 3north:lta, mutta se oli lähteny aamukahville jonnekin muualle. Edith oli ihan järkyttyny, että tänään on meidän viiminen päivä. Sillä ois meille jotain, mutta sillä ei ollu niitä nyt mukana, ku luuli, että tullaan huomenna. No luvattiin tulla huomenna sitten ihan sitä varten käymään..
Haettiin lounasta marketilta ja mentiin syömään se 3North:lle. Marialla oli kans ruokatunti sillon, niin saatiin syödä sen kaa samaan aikaan.. 😊 oli tosi mukava nähdä mariaa!

Tot: 0.14s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.1131s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb