viimistä kertaa sairaalaan!

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
May 26th 2006
Published: May 27th 2006

Aamusta käytiin postittamassa vielä hieman tavaraa kotiin, ettei vaan jouduttais maksaan niistä ylikiloista, ku ne on niin sairaan kalliita! Sitten junalla Concordiin. Missattiin melken kaikki junat ja jouduttiin ootteleen aina seuraavaa.. Edith oli ostanu meille Australia kassit, joissa oli sisällä koalat, echindat, kyniä, avaimenperiä, magneetteja ja vaikka mitä muuta! Se oli todella mukavaa! Sitten piti tietenki ottaa ryhmäkuvia, jossa oli kaikki töissä olevat (osa porukkaa haettiin kesken lounaan mukaan kuvaan) 😉 Istuskeltiin siinä sitten niiden kaa lounaalla hetki. Sit käytiin hemolla, päikillä ja palovammayksikössä viemässä pullia kaikille kiitokses sekä sanottiin hei hei! käskettiin tulla valmistumisen jälkeen takas. Ja yhdessä! ilmeisesti erikseen ei saada tulla.. 😉
Sitten napattiin juna Cowaniin. Mentiin lapsia kattoon. Meidän kattominen venähti ilta kymmeneen asti. Mutta oli meillä tosi hauskaa trampoliinilla ja ku leikittiin. Tytöt 20+ vähän rakensi majoja sisällä.. 😉 kyllä me hyvin vedetään. Adrian haki ruoaks pizzaa ja jätskiä. Päivi oli töissä ja Minna lähti jonnekin kylille, niin saatiin sitten vaan touhata lasten kaa.. :D Oli niin mukavaa käydä siellä! Alex ois halunnu, että jäätäs yöks, mutta sieltä ei ois ikinä päässy pois, jos oltas jääty. Jesse niin ois halunnu pitää meidät niillä ikusesti.. ihana poika! :D

Tot: 0.094s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.0662s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb