ICU päivä

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
April 27th 2006
Published: April 29th 2006

meidät pistettiin tänään Sue:n mukaan. Todella mukava erikoissairaanhoitaja. Se meni ICU:lle eli teholle hoitaan paria palovammapotilasta. Ensimmäinen saatiin kotiuttaa ja kaikkia henkilökuntaa nauratti. Oli tyyliin ensimmäinen potilas, joka kotiutettiin suoraa teholta! 😉 saatiin täytellä sen tietoja yhteen paperiin.. eli tekemistä oli.
sit hoidettiin sellasta 72v. miestä,joka oli palannu 78%. tai siis hoitajat vaihto siteitä ja me saatiin minnan kaa avustaa. leikattiin teippiä, availtiin sterilejä pakkauksia ja Minna autto lakanoiden vaihdossa. Mua alko yskittään ihan hirveesti ja lähin pois sieltä huoneesta juomaan vähän vettä. ei se meinannu loppua milläään ja olin sit lopun ajan siellä teehuoneessa kattomassa Dr. Philiä :P
Vietiin palovamma yksikköön salmiakkipussi. jotku tykkäs niistä tosi paljo. 😊 lounaan jälkeen me syötiin salmiakkia ja luettiin kansioita. eli ei mitään hirveetä äksöniä.
sit piti mennä kauppaan ostaan Jesselle synttärilahjaa. Löydettiin pienen etsinnän jälkeen sellanen Simpsonien lautapeli joka oli kaiken lisäks aika halpa. Toivotaan että se tykkää sit siitä. Simpsoneista se ainakin tykkää..

Tot: 0.087s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0296s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1021.3kb