väsyneitä tyttöjä töissä

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
April 26th 2006
Published: April 26th 2006

tänään oli jotenki väsy eikä ois jaksanu kiinnostaa. Jouduttiin taas päiväklinikan puolelle. Saatiin hoitaa paria potilasta itekin, mut lähinnä tyydyttiin katteleen. Meganilta meinas mennä meidän kaa hermo, ku ei ymmärretty sitä, ku se puhu meille. "puhunko mä jotenki epäselvästi vai missä on vika" yritä siinä sit selittää, et ku oltiin viikonloppu Melbournessa ja puhuttiin koko ajan suomee, niin aivot ei vielä oikein oo mukana tossa englannin kielessä..
Ikävintä oli tänään, ku mun kaa samanikänen poika oli polttanu kasvonsa ilotulituksen kanssa. Se otti sitä poikaa tosi koville. eikä kyllä mikään ihme!
Ja sit joku 15v. poika oli kaverinsa kaa yöllä vähän poltellu roskia ja se oli vähän karannu käsistä ja kämmenhän siltä pojalta palo. Hoitaja meinas, että eiköhän se läksynsä oppinu ja toivotaan todellakin! pojan äiti kyllä kerto, että pojat ois yöllä ollu lähdössä skeittilautaileen sairaalan sijasta.. voi voi!
Timppa kävi piristämässä meidän päivää. "mitäs mun suomi tytöt?" one miss finland, two miss finland. ja tarjos meille minttu karkkia... sit se meitä rutistelli "tänään on sit teidän viiminen päivä täällä" öö.. EI! me ollaan perjantaihin asti.. eihän meistä niin helpolla eroon päästä.. hah! :P
kotona odotti ompeluseura ja niin ihana disney channel!

Tot: 0.127s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0976s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb