hmm..

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 29th 2006
Published: March 29th 2006

tänään olin taas Nadian kanssa. Me ei tehty potilaille niitä tulohaastatteluja ollenkaan. Ohjattiin niitä sänkyyn, jne. Sain sit pistellä Klexanea ja poistella kanyyleita sekä viedä niille potilaille kahvia. Parit verenpaineetkin kävin mittaamassa.. 😊
Minna oli tänään vain heräämössä. Siellä oli ollu äksöniä. Joku potilas oli ollu vähän rauhaton ja Minna oli sit sitä siinä vahtinu. Oli se saannu tehdä siellä tarkkailuja ja kaikkee muuta mukavaa. Toi kirjaamisen harjottelu on ihan jees juttu vaikka se on sika vaikeeta englanniks..
Jos tänään taas kattelis tv:tä ja menis nukkuun... pitää vaan ensin suunnitella meidän viikonloppu, jos vaikka mentäs Canberraan... 😉

29th March 2006

vahankø koirista on tullu isoja..
31st March 2006

moron
vielä ootte hengissä!! hyvä .. ja homma sujuu ku ei oikein mitään saa tehä..;/ minäkin oon sit varannu pennun.. se on jo tooosi iso ku sä tuut takas..;) mä laitan kuvia irc-g jahka ssan niit ni näät tarmon,,, pärjäilkää.. MISSÄ ON TEIDÄN BILE REISSUT!!!!!

Tot: 0.097s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0661s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb