raivostuttaa!!!!

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 30th 2006
Published: March 30th 2006

mä olin töissä tänään Lorainnen kanssa. Viennie (päikin "johtaja") soitti Angielle (meidän vaihtovastaava sairaalalla) että saadaanko me muka oikeesti suorittaa lääkityksiä. Niin ei muka nyt saadaakaan, kun eivät tiedä mitä me koulussa ollaan opiskeltu!!! vähänkö mua otti päästä koko päivän! ja sit Minnaaki raivostutti, ku töiden jälkeen kerroin sille ilouutisen. Eli toisin sanoen ollaan koko 4viikkoo tehty ihan kaikkea mitä me ei missään tapauksessa oltais saatu tehdä.. jippi jai jee!!!
Noh mä sain sit mitata verenpainetta ja hakee teetä sekä seurata hoitajia.. siis todella tylsää!
Minna oli kattomassa jotain tähystysleikkausta, mut ei mitään tietoo mitä ne siinä teki.. :D sit se sai tehdä tarkkailuja, letkuttaa, vedellä lääkkkeitä ruiskuun sekä viiltää sormensa auki ampullilla. ei voi ymmärtää kuinka Minna aina onnistuu siinä! no se onkin taitolaji!
Eli siis Minna teki kaikkia laittomuuksia koko päivän, jos ei kerta saada koskee lääkkeisiin. :P
Sit mentiin Stratfieldistä ostaan meille huomeaamuks junaliput Canberraan. Ja sieltä Burwoodin ostarille hetkeks..
Voi olla että päivitän päivistä seuraavan kerran vasta maanantaina eli ei tarvi huolestua hengissä ollaan kuitenki.. 😉

Tot: 0.089s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0587s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb