tytöt sivistää itteensä

Published: April 3rd 2006

reippaina käytiin aamupalalla ainakin jo puol yhdeksän. sit otettiin bussi parlamenttitalolle ja päätettiin kerrankin tehdä jotain oikein sivistävää. Mentiin Parlamenttitalon sisälle ja siellä on ilmasia opastettuja kierroksia, niin osallistuttiin sellaseen. Oli se kyllä aika jännää. Se kierros kesti n.1h ja sit sai mennä miten ite tykkäs. Me mentiin katolle ihailemaan maisemia. Tai siis puskia! Turvamiehet vähän katteli, et mitähän ihme hoopoja tänne on taas tullu, ku pyörittiin siellä katolla. Siellä oli nurmikkoo ja sieltä ois voinnu pyöriä alas.. 😉 sit mentiin kattoon sellasta salia, jossa pidetään tanssiaisia ja kaikkia isoja juhlia. Noh siellä ei ollu ketään muuta, niin tytöthän pisti sit valssiks. ei meillä musiikkia ollu, mut ollaan aika hyviä laulamaan ite.. 😉 Kaikkien pitää mennä siellä metallinpaljastimen läpi. ja se turvamies ihaili mun uutta tukkaa. kysy, että mikä väri on mun mielestä paras..
Sit mentiin Questacoon. se on sellanen tiedekeskus jossa saa leikkiä. kyllä meillä oli mukavaa kokeilla kaikkia ihme juttuja. Parasta oli sellanen näyttö, jossa ihmiset näky eriväreinä.. no me pistettiin bileet pystyyn ja alettiin tanssia siellä.. oli aika hienon näköstä.. 😉 siis ainakin meidän mielestä..
Käveltiin sieltä takaisin keskustaan. Käytiin suihkussa, kirjoteltiin kortteja ja kateltiin tv:tä. Ja nukkumatti korjas tytöt hellään huomaansa jo ennen kymmentä. kelloja onneks siirretään ens yönä, niin saa nukkua tunnin enemmän.. 😉

3rd April 2006

hihii...
"ainaki meidän mielestä!" :D
4th April 2006

no niin...
nyt on oikee meninki... ;) noi ei vaan noi kuvat näy...:/ en nää sun uutta tukkaa ollenkaan:( mitäs muuten? homma toimii ja silleen??

Tot: 0.102s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0792s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1016.8kb