matkaan lähden...

Published: April 3rd 2006

mulla menolippu Canberraan on.. aamulla viideltä ylös. mikä oli erittäin rankaa, ku eilen kukuttiin kahteen asti Minnan veljien ja niiden kavereiden kaa mirc:ssä. Mut tytöillä oli ainakin kivaa! :P juna lähti seiskalta ja sujuvasti nukuttiin koko matka Canberraan.
Canberran juna-asema oli mullekin uusi tuttavuus. Vaikka olin Minnaa varotellu, että siellä on sitten sitä puskaa, niin kyllä sitä itekin järkytty.. Se juna-asema oli pienempi kuin Kokkolan. Ja tää on pääkaupunki!!!! Siitä sit bussilla keskustaan ja ettiin hostelli. Noh onneks YHA hostellissa oli meille tilaa! 😊 päätettiin lähtee ostarille,jos vaikka mentäs leffaan. Mutta yllätys yllätys siel ei ollu leffateatteria! noh käppäiltiin siinä kävelykadulla ja huomattiin, että siel on jotain esiintyjiä. Täällä on nuorten viikko ja sen avajaisia vietettiin.. Noh värjättiin siinä sit ilmaseks tukatki. Minna otti sinisiä ja punasia raitoja ja mulle tuli sellanen sini-puna-vihreä raidoitus.. aikas cool!!! Siellä oli todella hyviä nuorten bändejä esiintymässä. ja toisaalta löyty paikallinen JeanS. :D
Me sit vähän jammailtiin siellä... et meillä on nyt ollut bileet!!! kaikki ihmiset vähän katto, kun tytöt hyppi ja pomppi jalkakäytävällä tai no voi kai sitä tanssiksi sanoa. Pari pikku lasta otti meistä mallia ja alko kans tanssia! ja muutama muu tyyppi meidän ympärillä alko jammailla.. kyl me hyvin vedetään! 😉
Jotain hyvää me löydettiin Canberrastakin, nimittäin hyvännäkösiä Punasen Ristin poikia... ne oli jopa paremman näkösiä kuin Sydneyn tähän mennessä nähdyt surffaripojat... Ne meille naureskeli kun tanssittiin. Yks tuli meille sanoon, että menkää tonne lavan eteen tanssiin, mut me kieltäydyttiin kiltisti. Ja sit se sama hyvännäkönen pyys meidät yhden bändin kaa samaan kuvaan.. :P me ollaanki julkkiksia!!!! ja toinen poika toi meille ensin sellaset biletys oppaat kuinka pidät kaverista huolta. Ja sit se hetken päästä tuli takas ja toi meille tatskat. Heh! Minna hyppi onnesta, kun se anto ne sille.. ja ihmiset katto... 😉 mut sen näki, että se poika toi ne meille ihan tarkotuksella, ku se meni puun toiselta puolelta ja joutu tuleen takaspäin, että sai annettua ne meille.. eikä sillä ollu kuin ne 2tatskaa... läl läl lää!!! ja kuka sano, että me ei muka bilestetä!?!?!?

Tot: 0.092s; Tpl: 0.016s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0602s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb