Dos dies per Victoria Island

North America
July 29th 2005
Published: July 29th 2005

El dimarts 27th vaig comencar la ruta que ells anomenen la Island Explorer...desti: la illa de victoria( tambe illa de vancouverVictoria Island...una illa just al davant de vancouver, molt gran i extensa amb molta vegetacio , llacs , montanyes i la west coast ( la costa del pacific mes a l'oest de Canada)...em vaig trobar amb els que han estat aquests dies els primers companys d'aventura...tots junts em montat en el bus de la companyia d'unes 25 places que ens ha portat a fer el recorregut per l'illa....un grup forca heterogeni: 5 o 6 anglesos (com sempre en majoria), uns 4 australians, una dona francesa (ja us explicare mes endavant sobre ella...), un holandes, un alemany, un irlandes...

El primer desti Tofino...un bonic poble costaner dins del Pacific Rim National Park...molt guapo, amb unes vistes espectacular i un hostel on ens hem allotjat de lo milloret que hi estat mai...amb uns finstrals amb vistes al mar que t'hi cagues...despres d'agafar un ferry per arribar a l'illa i d'una ruta bastant llarga amb cotxe...nomes ens ha donat temps per fer el primer dinner plegats...per cert el driver es un noi nascut a Barcelona, pero criat a Guatemala...i porta 13 anys a Vancouver...

Ahir dimecres teniem tot el dia lliure per visitar tofino o fer alguna activitat...vaig decidirme per un altre Whale-Watching q a mes et portava fins a unes dutxes termals d'aigua calenta anomenades Hot Springs...no pas malament, per les vistes que anant en la petita barca a motor varem tenir de l'indret...pero balenes , balenes ..de fet en varem veure una de lluny i de tornada...potser estava acostumat a lo de New Zeland ...respecte a les Hot Springs....bastant turistic encara que banyarse en forats de les roques al costat del mar amb l'aigua a 50C te el seu punt...i et deixa com nou.....

Avui ens hem llevat i hem anat travessant tota l'illa (see the map..) fins a la ciutat de Victoria, que de fet es la capital de la provincia de British Columbia...espero tenir temps per visitarla en profunditat dema...doncs avui em sortit a sopar amb els del grup........

Ja us explicare q tal Victoria..de moment dir-vos que hi ha unes avingudes amples de la hostia , en linea amb la inmensitat de tot el que estic veient de moment per Canada...quan de territori...tot es tan inmens....

Cheers!!!

Tot: 0.301s; Tpl: 0.024s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.0467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb