New York

North America » United States
March 2nd 2014
Published: March 9th 2014

NEW YORK CITY - som forventet, fantastisk, storslået, overraskende, voldsom, krøllet, forskellige mennesker og ganske enkelt skøn! Vi boede i Williamsburg, en bydel i Brooklyn, og et neighbourhood som kan sammenlignes med Berlin eller vores eget Vesterbro/Nørrebro........her var skønne mad -og loppe markeder som vi besøgte flere gange, den mest fantastiske secondhandshop med tøj, tasker, og... Read Full Entry

Photos are below

10th March 2014

Velkommen hjem til forår ! Og tusinde tak for at få lov til at deltage i jeres fantastiske rejse , Det har været en stor oplevelse "næsten" at have været med på turen. Tak for det . Knus Jørn

Velkommen hjem
Kære Jørn 1000 tak og endnu engang tak for det gode kort over sydafrika - vi skal nok komme over med det snarest. Det er både skønt og underligt at være hjemme igen - men godt at vide at vi har gode naboer - smil! Vi ses Kh fra os begge Niels og Mette

Velkommen hjem
Ihh. Så kom I lige jorden rundt:-) Så fedt at have fulgt jer på bloggen. Jeg er så glad for at se, hvor flittigt I har brugt den, det er jeg sikker på, at alle jeres venner og familie også har været glade for. Dejligt med jeres afslutning i New York. Min kæreste har lige inviteret mig dertil til september, så dejligt med nogle gode tips:-) Stort velkommen tilbage til Dk, nu med dejligt forår! Vi snakkes ved. Kh
15th March 2014

Velkommen hjem !!!!
Kære Signe - et kæmpe stort tak for DIN(og kærestens) indsats og hjælp i oplæringen af os i Travebloggens mysterier. Mette har "plaget" for at vi også tager til the big apple til efteråret - der er så meget vi gerne vil igen, så meget vi ikke nåede, og så meget vi gerne vil opleve når byen er grøn og temperauren er over 15 grader !!! Men vi ses nok desværre ikke i NYC, men må "nøjes" med gensyn på Vest på mandag. kh Mette og Niels

Tot: 0.305s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.0689s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb