Overzichtje van de eerste 3 dagen

North America » United States
September 15th 2010
Published: September 15th 2010

Dag 1: Boston

Nog geen fototoestel gekocht en geen batterijen voor ons oud apparaatje, dus in eerste instantie geen foto's.
Schitterend weer.
Auto geparkeerd in een valet parking garage met al onze spullen in de koffer, misschien niet zo'n goed idee.
Downtown verkend, gaan eten in Quincy Market, een lange overdekte hal met het ene etenstandje na het ander. Clam Showder in een bread bowl en een swordfish kebob (geen typo) gegeten. Keilekker!
Supergoede straatartiesten gezien, met o.a. een kettingzaagzwierende kerel die zijn eigen door een tennisracket wurmde.
In het park zeker vijf verschillende traditionele Amerikaanse huwelijken gezien die er foto's gingen maken.

Tegen de avond nog naar Salem gereden, het dorpje bekend van de heksenverbrandingen, waar niks te zien was.
Ondertussen wel in staat om foto's te maken: zie the salem police (let vooral op het logo) en onze veel te grote huurwagen.

Dan nog even naar Harvard gereden, maar vonden er geen slaapplaats, dan maar verder getrokken.

Dag 2: Philly

De ganse dag doorgereden naar Philadelphia.
Eerst naar de Liberty Bell en Independence Hall gaan zien, dan naar South Philly om de originele Cheesesteak te gaan eten bij Pat's King of Steaks. Een uur aanschuiven in een megalange rij (foto) en als je er bijna bent kom je een bord tegen dat je naar het eind van de rij wordt gestuurd als je niet juist bestelt. 😊

Dag 3: Atlantic City

Oftewel Vegas aan zee. Pokkeheet en verbrand. Beetje vergane glorie. 40 smaken Jelly Beans gekocht.

Tot: 0.139s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0354s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb