Washington-New York

North America » United States
August 28th 2007
Published: August 28th 2007

Hallo Vlaanderen,

Vandaag DC verlaten en via de Longwood Gardens (prachtige tuinen en serres vol uitzonderlijke planten) naar New York gereden. De trip naar NY was wel de moeite: eerst een paar honderd kilometer rijden en dan onze terreinwagen afgegeven aan Newark Airport. Dan met al ons hebben en houden de trein op richting Manhattan om dan aan een helse taxirit tot aan het hotel te ondergaan. Annemie rijdt dikwijls met me mee, maar dit was toch nog een paar stapjes erger. De eerste kennismaking met NY geeft toch aan dat dit anders zal zijn dan al de rest. Na big en bigger is het nu de beurt aan biggest!

Het hotel is mooi, maar de kamer zeer klein. Ruimte is hier duidelijk het meest kostbare goed. Koffiehuizen zijn er alvast genoeg in de buurt om morgen ook een goed ontbijtje te scoren.

28th August 2007

NY
Het blijft leuk om elke morgen de blog te lezen vooraleer we de €'s beginnen binnen te rijven (Nr 1 in de trends top 500, www.belisol.com)... Ik ben jaloers op dit stuk van de trip, NY blijft mijn droombestemming. Vooral The Bronx en Haarlem (of zo iets) moeten 's nachts de moeite zijn.
28th August 2007

Quid N-VA?
Graag uw mening, zijn nodig voor oranje-blauw

Tot: 0.17s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0716s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb