I väntan på California...


Advertisement
Published: March 29th 2007
Edit Blog Post

RitazzaRitazzaRitazza

Ja meningen med denna bilden var att föreviga en del av det Amerikanska "modet". Dessa tygväskor som ser ut som mormors gamla tunga täcken. Konstigt. Men jag och Jessi brukar smyga iväg till detta caféet på campus för att ha lite 1-on-1 conversation.

I väntan på California...

 North America » United States » North Carolina » Charlotte By _Gaby_
March 29th 2007
Gaby
Ja jag vet, jag har varit hemskt dålig på att uppdatera här. Jag måste fortfarande få en dvd (!) bränd med alla bilder från Californien. Men tills dess kan jag lägga upp lite blandade yra bilder, så att ni vet att jag lever fortfarande och har lika (om inte ännu mer) kul som förut...! Tack Malin för ditt paket som kom idag! Jag borde skicka fler paket till människor också, usch vilken dålig människa jag är...




Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement

25 personer...25 personer...
25 personer...

och en födelsedagsgris resulterar i middagskalas på Rock Bottom i downtown Charlotte.
Happy friendsHappy friends
Happy friends

En av mina favoritpersoner, igen. Nilo.
FödelsedagsbarnFödelsedagsbarn
Födelsedagsbarn

Mike blev 21 och kan nu dricka sprit enligt Amerikans lag. Älskar fyrklöver och livet förövrigt, därav denna entusiasm över födelsedagspresenten..
TherapyTherapy
Therapy

Ja så hette Baren, och Margaritas was the thing..
Group pictureGroup picture
Group picture

Ja. Det var så många som vi var. Japp.
Blue HawaianBlue Hawaian
Blue Hawaian

Jag tror det var en torsdag eller fredag, Theresa och jag bestämde oss för att äta riktig mat och vitlöksbröd samt unna oss en riktig drink..


30th March 2007

Avundsjuk!
Hej Syster min! Är så avundsjuk på dig, du verkar ha det helt underbart! Och det förtjänar du vekligen.. Hoppas du lever livet fullt ut (det ser så ut på bilderna iaf =)...) och njuter i fulla drag! Här hemma går tiden faktiskt ganska fort, tar ju snart studenten och ska söka in till Karolinska och sjukgymnastprogrammet. Håll tummarna för mig så att jag kommer in! Massa kramar från hela familjen!

Tot: 0.064s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 26; dbt: 0.0299s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb