Setlling down


Advertisement
United States' flag
North America » United States » New York » New York » Manhattan
August 30th 2011
Published: August 31st 2011
Edit Blog Post

Hey there guys!

Net als jullie (of de meesten dan), ben ik ook begonnen aan mijn schooljaar. Afgelopen maandag vertrokken we uit Larchmont, slechts drie kwartier te laat, met een chauffeur die liep te steunen en kreunen toen hij de koffers op moest tillen en die de weg niet wist, richting Manhattan. We hadden verwacht dat het erg druk was en we lang in de rij moesten staan, maar dat was helemaal niet zo. Ik kon zo doorlopen en toen kwam ik in onze kamer uit. Ons is in dit geval Whitney uit Colorado, Chantelle uit Texas en Charlotte uit New York. Met z'n vieren hebben we een appartement wat bestaat uit een badkamer, een keuken en een 'woonkamer'. Ik slaap met Charlotte op de kamer en in een hoogslaper, wat hier erg ongebruikelijk is. Gelukkig rol ik niet zo als ik slaap dus ik hoop niet op de grond te belanden. Daaronder is een bureau met een plank en al waar ik mijn spullen kwijt kan. Ik zit op de 14e verdieping, en dat is de bovenste, dus het uitzicht is erg mooi.
Deze week heb ik Welcome Week en zijn er allerlei activiteiten georganiseerd waar ik mee aan kan doen. Maandag heb ik vooral praktische zaken gedaan zoals kleerhangers kopen, uitpakken en bed opmaken met de prachtige lakens die ik van mijn vriendinnetjes heb gekregen. Vandaag, het is nu dinsdagavond, heb ik een tour gedaan door Bobst, de bieb van 12 verdiepingen, heb ik voor het eerst de mensen van mijn opleiding ontmoet op de new student social en heb ik de Foodies Tour gedaan dus ik weet nu waar je wat goedkoop kan krijgen. Voor vanavond staat er een Pyjama Party op de planning en ik ben benieuwd wat dat gaat worden...
Het draait nu vooral om heel veel mensen leren kennen en je weg een beetje vinden.

Voor degenen die enthousiast waren over Zack & Cody, aka Dylan en Cole Sprouse (hier de Sprouse Twins genoemd), ze wonen in het zelfde gebouw als ik! Niet dezelfde tower (we hebben een South, East en West Tower met allemaal 14 verdiepingen) maar toch wel pretty cool. En ook Dakota Fanning zit bij mij op school, maar zij woont niet op campus.
Oke, dat was het voorlopig met de beroemdheden.

Ik heb een nieuwe oplader, ja ik was hem vergeten, voor mijn camera en die ligt nu op te laden dus de foto's komen wat later.

Het is hier nog heel erg wennen en ik ken bijna niemand en veel kennen mensen van Summer Orientation maar dat komt vanzelf goed doordat er zoveel dingen zijn georganiseerd om mensen te leren kennen.

Oké dit is niet zo'n speciaal verhaal maar ik dacht ik laat even weten dat ik in mijn kamertje zit en nog leef na Irene (die trouwens bij ons heel erg meeviel) en jullie horen snel meer van me!

Ciao

Advertisement



4th September 2011

Yo
Nice story bro!
4th September 2011

Yo
Nice story bro!
8th September 2011

thanks bro

Tot: 0.043s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0242s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1010.3kb