God, het midden oosten en een M16


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Nebraska » Kearney
September 22nd 2008
Published: September 22nd 2008
Edit Blog Post

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: M16 30 secs
Hey allemaal!

Weer een paar weken verder! Hier is alles goed rustig en relaxed. Afgelopen weekend ben ik naar een boerderij geweest ongeveer een half uur hiervandaan; beetje schieten (video) en rondrijden en vooral GEEN groente eten, dat doen rednecks namelijk niet. De vader van sarah (waar ik bleef) vind dat het midden oosten maar platgebombardeerd moet worden, want daar wonen allemaal domme mensen die amerika willen vernietigen(...). Ik lul niet, allemaal racisten hier in de mid-west. Verder zijn ze heel aardig, stukke gastvrijer dan de meeste europeanen; binnenkort ga ik helpen bij de maisoogst. Iedereen is welkom en ze zijn, ondanks dat hun wereldbeeld vrij verdraaid is, toch heel geinteresseerd in "onze" denkbeelden. Hun oma, die bij hun in huis woonde, gaf me de boekjes die je ziet in een van de foto's...inmiddels liggen die natuurlijk ongeopend bij het oud-papier.

De universiteit is leuk, elke dag heb ik ongeveer 2 uur les, behalve woensdag en donderdag, dan heb ik de hele dag les. Vorige week had ik 2 excursies (foto's) en elke week is er een laboratorium ding voor physiologie; moeilijk is het niet, de eerste keer dat we naar het lab gingen moest ik mezelf wegen en meten...!

Volgende week ga ik naar Cedar Falls in Iowa, ongeveer 6 uur rijden, daar moet ik een presentatie geven voor de Great Plains Political Association over hoe de amerikaanse regering gefaald heeft na hurricane Katrina in New Orleans 😊.

Het weer hier is tot nu toe heel erg goed geweest; misschien twee dagen regen gehad en een paar dagen wolken, verder 25-35 graden. Hopelijk blijft dat nog een paar weken 😊.

Ik hoop dat het in nederland allemaal rustig verloopt en dat er nog een paar dagen met goed weer komen!

Veel groeten en tot snel!

Leendert


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement



Tot: 0.084s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0515s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb