(for) Boston (for Boston ..)


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Massachusetts » Boston
March 9th 2008
Published: March 12th 2008
Edit Blog Post

Crazy Boston peopleCrazy Boston peopleCrazy Boston people

onbekend, Jessica, Christian
("For Boston .. for Boston .. "
moet elke keer aan die Dropkick Murphys intro denken als ik Boston hoor of denk.. )

Ondertussen loopt mijn machien droogkast, dus ik kan weer even een verslagje ineen knutselen

Vrijdag:
5 uur op trein werden uiteindelijk 6 uur ..
hotel bleek overboekt, dus werd in ander om de hoek gezet

Zaterdag:
Had van collega Marisa, telefoonnr gekregen van Jessica en haar vriend Christian. Die zagen het wel zitten om mij een beetje van Boston te laten zien. En ik had chance (en zu'n ook 😉, 't klikte! Ik heb er dus 2 nieuwe vrienden bij 😉

Zijn eerst bij hun in de straat gaan ontbijten bij Paramount-keet. Redelijk druk etablissement met lunch garden principe. Aanschuiven, eten bestellen, zitplaats zoeken ..
Alleen was het veeeeel kleiner, eerder 'theehuisje' size dan lunch garden. Ontbijt was heel goed!
Zeker aanrader daar! (tzou ook een 'must seen/eat' plek van Boston zijn)

En toen .. begon het te regenen. Heeft hele dag geregend! Gestortregend, gestrontregend! Ge-belgisch-regend!
Hebben dus niks kunnen zien van Boston :s

Zijn van hun appartement naar het Science Museum gelopen voor Imax film, in de stortregen .. en bij elke 10 stappen begon het precies harder te regenen. Dus tegen dat we daar waren was het plensjplensj , plotsj plotsj. Strontnat .. natte kousen .. natte voeten .. doorgeregende jas .. broek nat.
Maar het was een schoon wandelingeske, naast het water enzo .. alleen spijtig dat ik altijd paraplu voor mene neus had.

Natuurlijk was het nog altijd aan het regenen .. dus zat er niks anders op dan rest van de dag te shoppen 😉
(voor de geinteresseerden, dit was mijn buit: botten, sjakos, Vera Bradley tassen, armband, riem, topke, boekje, kredietkaarten-portefueillke)

Dinner: zelfgemaakte burgers bij hun thuis. Mijn eerste burgers en twas wel njammie!

's avonds in een bar waar ze live muziek speelden proberen binnen te geraken, maar er was een lange cue aan het aanschuiven en den buitenwipper had geen zin om ons binnen te laten ..
dus gewoon ergens iets gaan drinken

Zondag:
Overslapen! Alle, ik had mijne wekker eigenlijk ni gezet en moest ni echt op een bepaald uur wakker zijn, maar zondag ging het stoppen met regenen en ik had om 2u een trein terug, dus ik had maar paar uurkes om nog iets van Boston te zien.
Om 10u belde Jessica mij wakker .. algoed, of ik had tot 12u geslapen :s

Per ongeluk ontdekt dat het uur was verder gezet! Wist dat dat ging gebeuren, maar was het helemaal vergeten :s

Trein nog kunnen verzetten naar die van 3u.

Heb dan nog beetje van Boston gezien .. de Faneuil Hall en Quincy Market ..
En dan was het al tijd om terug naar station te gaan.
Blijken ze op trein ook "Quiet car" te hebben, stille coupee. Bellen, (luidruchtig) praten, lawaai maken verboden .. zalig!
Niet dat ik het anders gemerkt had, heb hele tijd filmpkes zitten zien.

Indruk van Boston: nice!
Was helemaal niet zo druk en gejaagd als New York, maar rustiger, kleiner, gezelliger .. normale straten/tjes met bakstenen huizen en winkeltjes en cafeetjes. Meer Europees ..
Spijtig genoeg heb ik er niveel (niet genoeg) van kunnen zien door die regendag 😞
Maar heb al bij al toch een heel goed weekend gehad door het goed gezelschap!

Coming up next: Washington DC



Additional photos below
Photos: 21, Displayed: 21


Advertisement

ParamountParamount
Paramount

njammie ontbijtje
Bellypop iceBellypop ice
Bellypop ice

ofzoiets .. is ijskreem, maar dan in bolletjes vorm was niet echt men ding
HotelHotel
Hotel

is zelfde vorm als gebouw ergens in NY (wat ik nog niet gezien heb)
Faneuil HallFaneuil Hall
Faneuil Hall

niet roken geen hamburgers en geen kopjes
Quincy MarketQuincy Market
Quincy Market

vanbinnen zijn er allemaal eetgelegenheden met alle soorten eten. gebouwen errond zijn allemaal winkels. is shopping/eet-area
Quincy MarketQuincy Market
Quincy Market

indian, sushi, donuts, italian, american, chinese, asian, bagels, mexican .. en dan ben ik er nog veel vergeten
Quincy MarketQuincy Market
Quincy Market

tweede verdieping


12th March 2008

Hotel
Soortgelijk gebouw hebben we vorig jaar ook in Vancouver gezien. Ze beweerden daar dat het het smalste kantoorgebouw van de wereld was.
17th March 2008

FLATIRON BUILDING
Dat 'hotel' heeft dezelfde vorm als de eerste wolkenkrabber in NYCity !!! The FLATIRON BUILDING !!!! Makkelijk te onthouden, omdat ik nooit strijk, hence: flatiron building! Groetjes en geen dank voor al deze wijsheid en wetenschap en intellectualigentie. David
17th March 2008

FLATIRON BUILDING
Dat gebouw , zoals ik net had geschreven , maar het - the fuck - niet op deze onhebbelijke boechtsite komt , heeft dus dezelfde vorm als de eerste skyscraper in New-York : THE FLATIRON BUILDING !!!!!!!!!!! Makkelijk te onthouden , want ik strijk nooit, hence : FLATIRON building! Intellecutalistigente groetjes, David
17th March 2008

FLATIRON BUILDING
OK , nu zie ik dat deze comments eerst gereviewed worden door de Blogger. Bij deze verontschuldig ik mij dan ook formeel aan het universum voor mijn schunnige taal en scheldtirades aan het adres van deze website.
18th March 2008

Saarke
Haha, die David toch! Let's hope dat gij uw centjes niet verdient met IT en computers enzo he ;)
18th March 2008

Saarke
Oh, en ik wou nog effe toevoegen: als iemand iemand weet die een 'kamer' zoekt voor een paar maand(en) in Boston, Jessica en Christian verhuren een kamertje in hun gezellig appartementje (mét dakterras!) ..

Tot: 0.119s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 56; dbt: 0.0529s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb