Tegenvaller


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Maine
August 19th 2004
Published: August 19th 2004
Edit Blog Post

de Metzde Metzde Metz

Hier ben ik bij een wedstrijd van de New York Metz, honkbal dus.
Ik heb maar weinig tijd hier in deze bibliotheek, dus ik hou het kort.
Belangrijkste nieuws is dat ik er dinsdag achter kwam dat ik geen auto kan registreren in Amerika.
Ik ga niet het hele verhaal vertellen, maar het komt erop neer dat ik geen auto kan registreren omdat ik geen US rijbewijs heb en ik geen rijbewijs kan halen omdat ik geen visum heb voor een jaar of meer. Dat is dus een grote tegenvaller.
Ik ben intussen met de bus via Boston naar Portland gegaan en heb een camping gevonden in de buurt van Old Orchard Beach. Mooie omgeving hier vlakbij het strand!
Ik weet nog niet precies wat ik nu ga doen. Zonder auto ben ik veel minder mobiel en kan ik weinig meemaken van de dingen die ik wil zien en doen. Ik zit er aan te denken om misschien de reis iets in te korten en alleen de oostkust te bezoeken, maar niks is nog zeker.
Bedankt voor de reacties en ik laat wel weer van me horen. 😊
groetjes, Gertjan


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement

M'n tentjeM'n tentje
M'n tentje

m'n tent net nadat ik m opgezet had op de eerste camping in Old Orchard Beach


19th August 2004

alternatief voor autohuur
Gertjan, Ik heb toentertijd een artikel gelezen over nederlandse studenten die geen auto konden huren in de VS, maar wel iets hebben geregeld: ze hebben zich aangemeld om auto\'s van plek A naar plek B te rijden (van zieke mensen, verongelukte mensen, etc.). Misschien is dit een idee? Zij hebben het met hun nederlands paspoort gedaan, kregen er voor betaald ook! Ik weet niet meer waar en hoe, maar misshcien kan je rondvragen. Zij reden van kust naar kust (oost - west). Succes ermee! Groeten, Viktor
19th August 2004

klopt
klopt, dat heb ik ook ergens gehoord. een ander idee is misschien om je auto niet te registreren. je moet de kans dat je erdoor in de problemen komt en het bedrag dat je in dat geval zou moeten betalen afwegen tegen het voordeel dat een eigen auto je oplevert. anyway, good luck en ik hoor nog wel van je. ik heb het in ieder geval naar mijn zin in montreal. it is nice, yes.
21st August 2004

wat een domper
Btje late reactie! Ik deed het niet goed Dat was inderdaad een tegenvaller joh,daar had je niet opgerekend!Zou het in Canada wel kunnen of zou iemand anders hem voor jou kunnen registreren.Veel succes ermee verder.xxxx

Tot: 0.138s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 60; dbt: 0.0849s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb