De lente breekt aan

Published: March 9th 2015

Mitsubishi LancerMitsubishi LancerMitsubishi Lancer

Degelijke huurauto met aangename ottomatik.
(door Tijs)

Het weekend bracht redelijk mooi weer. Eindelijk geen vriestemperaturen meer en een zalig zonnetje. Nu de sneeuw smelt, wordt het landschap ook meteen een pak mooier.

Dit weekend heb ik een auto gehuurd om toch even wat mobieler te zijn dan gewoonlijk. Een toertje gemaakt langs de grote baanwinkels die wat verder van de stad liggen. Dat zijn er een heel pak meer dan ik had gedacht. Ik krijg nu pas een idee hoe groot deze stad eigenlijk wel is. Het uitzicht van de woonwijken is verraderlijk. Overal ziet het er uit als een buitenwijk, maar dan wel een waar geen einde aan komt.

Zaterdag om 11 's morgens gingen er sirenes af. Blijkbaar is het hier tornadogebied, en worden die elke eerste zaterdag van de maand getest. Binnenkort toch maar eens uitzoeken wat we precies moeten doen bij echt alarm.

Zondag nog eens terug geweest naar Best Buy, want mijn 15,6" widescreen laptop paste niet in hun 15,6" widescreen laptophoes. Nadien de was gedaan in de muntmachines die in het gebouw staan.

Het beste!

PS: Je kan inschrijven met je e-mailadres om automatisch op de hoogte gebracht te worden van verdere updates.

Big fridgeBig fridge
Big fridge

Ik had nog groter verwacht.
79" TV79" TV
79" TV

Das echt groot. Jammer dat er geen goede referentie op de foto staat. Prijs op aanvraag te krijgen.
Ristorante PizzaRistorante Pizza
Ristorante Pizza

Hebben ze hier dus ook. Voor de 1e keer met een gasoven gewerkt. Perfect gebakken op 425°.
ZieligZielig
Zielig

Bij Payless hebben ze alleen UNIX.

9th March 2015

Dag Tijs, fijn om te zien en te lezen, zo kom je weer een beetje dichter...
9th March 2015

hallo, tof idee. fijn om je blog te lezen....
23rd March 2015

Dag Tijs, fijn om je een beetje te volgen in het Verre Westen ... ! Heb je al een (t)huis gevonden? X

Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0521s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb