TNTplus on adventure in the USA


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Indiana » West Lafayette
February 23rd 2015
Published: February 28th 2015
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Route van de vliegreis

Vrij zeker dat we niet recht gevlogen hebben. Ik ben over de Grote Meren bij Chicago aangekomen. Wel een spectaculair zicht om al die bevroren landschappen te zien in Canada en rond de Grote Meren.

(door Tijs)

Hoi, dit is mijn eerste dag in de VS. Kort samengevat wat er vandaag gebeurd is:

4u: opstaan en klaarmaken voor vertrek naar de luchthaven

5u: aankomst in Zaventum en inchecken. De dame aan de incheckbalie waarschuwt mij dat mopjes over de inhoud van de bagage in de VS niet zullen geapprecieerd worden. Sorry, ik kon het niet laten. Iets later neem ik afscheid van Tine en Sander. Hopelijk duurt onze 40dagentijd ver van elkaar niet te lang.

8u: opstijgen richting Madrid

11u: landen in Madrid en haasten naar de gate in een andere terminal

12u: opstijgen richting Chicago

15u: landen in Chicago (nee, naar Chicago vliegen duurt langer dan 3u, ik hoor u al grapjes maken). Onderweg The Drop van Michael Roskam gezien. Echt ideaal is het niet op dit moment, zo'n donkere film met marginale Amerikanen waarin de enige Belg (Matthias Schoenaerts) op het einde wordt neergeschoten. Sorry voor de spoiler, maar u wou de film waarschijnlijk toch niet gaan zien. Gelukkige laten de echte Amerikanen van de douane mij zonder problemen binnen. Het visum te pakken krijgen, duurde iets langer..

16u: wachten op de shuttle. Terwijl we wachten, kan ik u vertellen dat McDonalds het eerste is wat ik bij aankomst heb gegeten. Niet uit principe of goesting, maar omdat deze terminal gewoon niets anders te bieden heeft. Verder is het buiten belachelijk koud.

19u: het busje is een kwartier te laat, maar we zijn dus op weg naar West-Lafayette. Helaas geen kopsteunen om fatsoenlijk in slaap te vallen.

23u: aankomst aan Purdue Memorial Union, geen idee wat het is, maar er stoppen shuttlebussen. Ook hier niet uit het oog verliezen dat Chicago een uur achter loopt op West-Lafayette. Mijn klok is helemaal in de war.

24u: te voet bij het hotel aangekomen, ingecheckt en op bed gaan liggen. Aankomst is doorgegeven aan het thuisfront, dus ik kan gaan slapen.

Welterusten!

PS: Je kan inschrijven met je e-mailadres om automatisch op de hoogte gebracht te worden van verdere updates.

Advertisement



Tot: 0.11s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.0595s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb