Birthday Boy

North America » United States » Indiana » Lafayette
April 20th 2015
Published: April 23rd 2015

Happy birthday to youHappy birthday to youHappy birthday to you

Kijk eens mijn kroon!
(door Tine)

Happy birthday Sander! 20/04/2014, Pasen vorig jaar werd onze kleine spruit geboren. En nu is hij al 1 jaar! Time flies!

Het huis versierd met slingers en ballonnen, een kroon gemaakt, een kaarsje op een blueberry muffin en kadootjes (met inpakpapier!). Het was een echt mini-verjaardagsfeestje met ons 3 😊. Sander geniet nog altijd na van het in stukjes trekken van de slingers en het (soms) laten ploffen van de ballonnen. Ondanks een overzeese kleinzoon hebben de grootouders samen op restaurant gevierd. Naar het schijnt was het zeer gezellig en lekker 😊.

Een hele leuke verrassing was dat net op deze dag ook onze eerste post toekwam. Een kadootje en kaartje voor Sander uit Belgiƫ!

Amazon was ook net op tijd met zijn nieuwe echte bedje en matras. Hij slaapt al 2 nachten als een roosje... Nu heeft dat waarschijnlijk wel meer te maken met het feit dat zijn oortjes genezen zijn. Hij heeft regelmatig last van een loopoor en het was vorige week weer van dat... Zijn nieuwe eetstoel was er op dinsdag. Dat is toch wel een stuk handiger dan in zijn buggy... Kruimels overal!

Toeval of niet... maar hij heeft zijn eerste stapjes (met 2 handjes vasthouden uiteraard) gezet op zijn eerste verjaardag. Anke, Bert, we zullen extra oefenen voor jullie grote dag op 30 mei! Handjes klappen kan hij ook al geweldig goed. Soms lijkt het zelfs dat hij dat doet als je het vraagt (of zingt, dat is nog leuker). We zijn eindelijk ook eens gestart met zijn tandjes te poetsen... Het was er nog niet van gekomen 😊. Hij vindt het voorlopig geweldig leuk (vooral bijten op mama's vinger, maar goed).

Zo... helemaal up to date van Sander zijn kunsten 😊.

Happy birthday dear SanderHappy birthday dear Sander
Happy birthday dear Sander

Mister potato head is lekker!
Happy birthday to you!Happy birthday to you!
Happy birthday to you!

In mijn nieuwe eetstoel!

24th April 2015

Be-er-ah-veel-Oh
Volop nagenieten is dat van Sander z'n verjaadag. Hij wordt in de watten gelegd. Fijn om te zien. En die mister potato valt echt in de smaak zo te zien. Nu op naar de volgende pasjes en kunstjes. Benieuwd. Be-er-ah-veel-OOOOOOOOOOOOOOOOOOh... BRAVO voor Sander zijn eerste verjaardag.

Tot: 0.089s; Tpl: 0.016s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0434s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb