On top of the world...

July 22nd 2011
Published: July 23rd 2011

THe BEanTHe BEanTHe BEan

Et helt fantastisk kunstværk, uanset hvorfra du ser den:)
Udsigten fra det 443 meter høje Willis Tower i Chicago (højeste bygning i den vestlige verden) var fantastisk, og en udfordring for flere af os i familien der ikke er vildt glad for højder😊 Men alle var med og nyd en fantastisk udsigt udover byen. Alle turde endda at tage skridtene ud på glassatsen, hvor man kunne se 443 meter lige ned på gaden - lidt scary, men også en god følelse.
Vi så mange spændende ting i byen - bl.a. Millenium Park, hvor "the bean" er udstillet, "the crown fountain" og så hørte vi noget af en klassisk koncert på Jay Pritzkers Pavillion ved "the great lawn". Herefter tog ved Metroen tilbage til hotellet, hvor vi tilbragte nogle timer i poolen inden vi fik vores gratis aftensmad (pga. busforsinkelserne dagen før).

Vores hotelVores hotel
Vores hotel

Udsigten fra værelset!
Dogde Viper!Dogde Viper!
Dogde Viper!

Bilkiggeriet er en vigtig del af turen:)

Tot: 0.11s; Tpl: 0.018s; cc: 13; qc: 47; dbt: 0.0533s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb