Endelig til McCall - igen

North America » United States » Idaho » Boise
July 8th 2013
Published: July 10th 2013

Endnu en dejlig morgen. Det er så dejligt at stå op og tage shorts på uden at overveje om det eventuelt kunne blive lidt for koldt. Det kan det ikke!

Jeg havde tid til at få styr på vores vasketøj. Det er altså hurtig ekspedition herovre. 1 time, så har man vasket OG tørret en maskinfuld tøj. Det kan jeg ikke derhjemme.

Efter en kop morgenkaffe hos Ann og Bob, blev vi enige om at pakke hurtigt sammen. Så skulle der købes ind. Alle har fået tildelt en maddag i McCall og vi skal selvfølgelig lave dansk mad. Vi har bestemt at det skal være frikadeller. Jeg skulle hilde og sige at det er lidt af en udfordring at købe ind til dansk mad i et amerikansk supermarked. MEN vi kan jo bilde hele selskabet ind er det er den mest danske middag der findes.................og INGEN vil vide om det er rigtigt.

Dagens køretur var ikke noget at snakke om. 3 timer er ingenting, når man kører i det flotteste bjerglandskab. Igen måtte vi køre uden vores børn, som naturligvis havde valgt at sove sammen med alle de andre børn i en stor bunke. Denne gang hjemme hos Jeannie (som er mor til bl.a. Savanah og Jake).

Velankommet til McCall RV-park må vi konstatere at det er den flotteste plads vi, til dato, har set. Masser af plads pr vogn, træer der giver skygge, en lille terrasse til hver vogn inkl. bord og stole og meget rene og store baderum. Det er dejligt.

Efter en hurtig indflytning er der afgang til hytten, hvor alle skal mødes. Hytten er den samme hytte som Mary havde lejet sidst vi var her. Den der ligger ved søen med en fantastisk udsigt. Jeannie og Mary's drenge står for aftensmaden. Der bliver udvekslet mange ”kan-du-huske.....” og ”hvordan er det gået siden sidst?” inden vi tænder bål på stranden nedenfor hytten, hvor vi selvfølgelig rister marshmellows og laver smores.

12th July 2013

En hilsen fra Søren (SLT)..
Hej .. dejligt at følge med i jeres spændende tur. Det er vel ikke muligt at komme i kontakt med PSO.. en lille udfordring er opstået.. MVH Søren

Tot: 0.177s; Tpl: 0.015s; cc: 13; qc: 62; dbt: 0.0566s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb