Wow...


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Hawaii
October 28th 2012
Published: November 30th 2012
Edit Blog Post

Okay, så oplevede man også det. Lad os starte fra enden af.

Jeg fik løbet en tur her på Hawaii her til morgen, og YES mit knæ fungerede fint! Dejligt, men man skal vist starte med at løbe om morgenen, dvs. Omkring halv syv for ikke at få det for varmt. Det er de smukkeste omgivelser! Hawaii-blomster over det hele, vand og sol og aaahh!

Efter den dejlige løbetur handlede min rolige og jeg ind, æblerne koster ikke 12 kr, men faktisk kun 6 kr. Så det er da altid noget, så kan jeg få min daglige frugt! 😊 generelt er frugt og grønt dyrere herovre, men det går nok. Så længe jeg ikke lever af pasta, er jeg glad! Igår så jeg også sushi, og det er ret billigt herovre. Det kunne man godt være tilbøjelig til at købe noget af.😉 anyway, igår var vi på gåtur rundt i Honolulu. Skøn by, lidt som en amerikansk storby midt i paradis. Og butikkerne... Iiiiih, så dejligt. Hotellet er som tidligere nævnt ganske fint, dejligt stort og med pool. Vi har også fået lektier for - et digt.... Om Halloween.... Ej men altså! At digte er ikke lige min stærkeste side, men tja.. 😉

Igår var vi også ude på en kæmpe båd ud for Honolulus kyst. Alle i badetøj, sol, sommer, fest, hygge!! Så lækkert, derefter sad vi alle 40 på en græsplæne og fik sol, nogle spillede fodbold, og ellers hyggede vi bare. Det er et surrealistisk at være her, man går rundt i omgivelser der ligner postkort-billeder! Alle et så søde herovre, snaksalige og imødekommende. Hvad kan man sige, det er heaven!

Troede man... Vi havde en plan om igår, at vi alle skulle ned på stranden om aftenen og fest/hygge lidt. Det blev dog ikke til noget, da der pludselig var tsunamiadvarsel... Jep, TSUNAMI-advarsel. Det var ikke til at fatte, da vores leder sagde at vi skulle pakke en håndbagage NU og komme op til hendes værelse.Dets værste var, at nogle ikke var hjemme. Eks. Min roommate. Vi fik dem dog hjem til trods for trafikpropper, forsinkelser mv. Alt det her teambuilding, vi behøver det ikke, da vi kender hinanden ret godt efterhånden. Vi sad så på det værelse alle 40 i godt 6-7 timer indtil den første bølge havde ramt. Kun 3 fod høj. Men stadig, så lyder det som om vi har været heldige. Så prøvede man også det! Idag må vi ikke bade i havet, da det stadig i uro. Så bliver det en tur til det største shopping-mall på Hawaii. 😊 kan nok godt lige overskues! Vil bare sige, at jeg er OK, ingen problemer ellers, her er som i paradis og selv ikke en tsunami skal få mig væk herfra før tid!

Advertisement



Tot: 0.152s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.079s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb