Dovendag


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Hawaii » Oahu » Waikiki
August 29th 2014
Published: August 31st 2014
Edit Blog Post

Slappe-af-dag. Har bare siddet med min computer på hostellet hele dagen og har skrevet rejsebeskrivelser fra de sidste par dage, sorteret lidt billeder, meldt mig til en koncert/velkomst-ting på uni på fredag, mm.

Fik allerede om morgenen besked fra hende med værelset i går om at hun gerne ville have mig som room mate hvis jeg stadig var interesseret, så fik travlt med at skulle træffe en beslutning. Det endte med at jeg sagde ja til det, så dropper det første sted, og selvom det så kommer til at koste mig ekstra, har jeg det rigtig godt med at skulle bo der, og føler mig meget lettet over at tænke på at bo der end det andet sted, det kommer til at betyde meget for mig.

Om aftenen havde jeg meldt mig til at spise grillmad her på hostellet, det var en skør kule af en amerikaner der arbejder her der stod for det, og første omgang af den grillede kylling var fuldstændig sort over det hele da han bare havde grillet løs mens der stadig var flammer fra al den tændvæske han havde hældt over kullene, men ellers smagte det godt, og der var makaroni-salat til, som åbenbart er en stor ting herovre, har set det reklameret for flere steder på menuer uden for diverse spisesteder.

Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0405s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb