Hawaii day 5


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Hawaii » Oahu » Waikiki
February 3rd 2013
Published: February 3rd 2013
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

bustur


Idag skulle det være!

SURFING!!

Ja sørme så, surfing. Vi kom tidligt afsted og ned på stranden, hvor vi slikkede noget sol i et par timer inden, at vi gik op for, at få nogle surf lektioner. vores lærer Tony en ældre meget venlig og meget chill fyr tog os ud på vandet og så var vi igang.

Jeg følte mig meget anspændt i kroppen da jeg stod på brættet, men det var det hele værd, faldt en del men når vandet er 20+ grader, så er det til, at overskue 😊 Annett var god, hun faldt ikke, hun stod hele . som den dovne sjæl jeg kan være, så kan jeg ikke padle hele vejen ud igen, så jeg gik på bunden og når jeg surfede ud, hoppede jeg i vandet når jeg var halvvejs inde, så jeg ikke skulle bruge for meget tid på, at komme ud igen.

Jeg havde ikke regnet med, at jeg ville syntes, at det var så sjovt som jeg syntes det var og ja der blev taget billeder 😊

Senere idag skal jeg besøge min ven Armand, som bor på den anden side af øen, jeg ser frem til, at møde ham efter, at have chattet med ham i et par år. vi skal nok have en guiness eller to. max 3, højst 4..

Det var ihvertfald planen, den plan blev ændret en smule. Jeg tog til Ala Moana center for at tage en bus til Kailua, da bussen kom fandt jeg ud af, at bussen kun tog lige penge, så den 20$ seddel jeg havde kunne jeg ikke bruge. En flink lokal uden tænder, var så venlig at hjælpe mig med at veksle, og lige da vi havde vekslet kørte bussen.. Næste bus hvor der stod Kailua på kom og jeg betalte. jeg satte mig ind og så en helt anden del af Oahu, simpelthen en smuk bustur.

i min store visdom tænkte jeg, at bussen hvor der stod Kailua på, ville stoppe i Kailua centrum og så ville jeg stå af der.

Til min overraskelse stoppede den ikke i centum, langt fra rent faktisk og da bussystemet ikke er helt gennemskueligt, valgte jeg at blive siddende, jeg tænkte at den snart ville nå endestationen(der stod jo Kailua på)

Jeg tog fejl, vi kørte i ca 40min efter vi kørte ud af Kailua og jeg endte i Windward på en parkerings plads. spurgte nogle lokale om hvornår den næste bus kom og om den kørte mod waikiki, da jeg ikke vidste hvornår den sidste bus kørte, ville jeg heller tilbage til hotellet end, at tage chancen ved at blive nogle timer i Kailua.

De lokale vidste ikke noget. Men grundet, at jeg endte der, så så jeg en bil som havde hydralik i sig og dem i bilen sad og legede med det. de havde dog ikke set vejbumpet og det at sænke en bil på vej over et vejbump skabte stor morskab for mine nye venner ved busstopstedet. Dog synes dem i bilen ikke, det var lige så morsomt som vi gjorde. men de valgte at kører videre, dog denne gang uden brug af hydralik.

Bussen kom efter 30min og jeg endte ved mit startpunkt i Ala Moana. jeg brugte ca. 4timer på mit bus eventyr og uden at mødes med min ven. Ha tog det i stiv arm og et smil, da jeg fortalte om min oplevelse.

Note to self. Stå af i Kailua.


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.091s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0529s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb