Hawaii day 2

January 31st 2013
Published: February 3rd 2013

Hotel

Ohana Waikiki west

Vi tog fra vores hotel i LA, til lufthavnen, hvor vi igen skulle gennem et par sikkerhedstjeks, den ene vagt kom gentagende gange for tæt på metal detektoren, så der var en konstant larm. men igennem kom vi.

Vi var nok mere oppe og kører nu, da det nu var virkeligt. kun 5timer væk. undervejs i flyvet tog vi begge en velfortjent morfar og piloten annocerede et lille spil som gik ud på, at vi skulle gætte hvornår vi var halvejs. for at gøre en lang historie kort, så var jeg ikke i nærheden.

Hawaii lufthavn.

Med det samme vi træder ud af flyvet er det tydeligt, at det her sted er en del mere afslappet end fastlandet, der var flere steder hvor der var åben ud til flyne og endnu vigtigere solen skinnede og 20+ grader. og palmer! masser af palmer!

Efter vi får vores baggage gik turen mod vores hotel som ligger i hjertet af waikiki, på dette tidspunkt er vi temmelig jetlagget og overvejer kort at bare chille på hotellet, men vores fornuft tager fat i os. for vi er på Hawaii og så skal man sgu da ikke chille på sit hotel!

vi beslutter os for at gå en tur i waikiki by og nyde at vi er her.

Tot: 0.083s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 55; dbt: 0.0498s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb