Thailand!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Georgia » Loganville
November 4th 2010
Published: November 16th 2010
Edit Blog Post

HalloweenHalloweenHalloween

Ik en Aly tijdens Halloween
EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK. De outreach teams zijn bekend! Ik ga samen met Nicole en Casey en 5 jongens naar Thailand! Super exciting! We vertrekken waarschijnlijk 30 december, maar omdat we niet precies weten voor welke dag we tickets kunnen krijgen kan de datum wijzigen. Wat we precies gaan doen is nog niet bekend en het is ook nog niet bekend welke staff meegaat. Het lijkt nog zo ver weg voordat we naar Thailand vertrekken, maar de tijd gaat zo snel. We zijn nu in week 6. Als team zijn we afgelopen weekend dichter naar elkaar toegegroeid. Er waren veel spanningen in het team, vooral omdat afgelopen weekend 2 mensen uit DTS zijn gestapt. 1 meisje had het vanaf het begin al erg moeilijk. Ze probeerde door te zetten, maar had niet het gevoel dat ze hier op de goede plek was. Zaterdagavond kregen we een smsje dat we in een half uur een vergadering hadden. We waren in het winkelcentrum dus zijn snel naar huis gereden en kregen te horen dat een andere jongen plotseling besliten had naar huis te gaan. Dit waren 2 bittere pillen voor het team. We hadden het dus moeilijk in het weekend, dus daarom hadden we maandagochtend eerst uitgebreid worship. Tegelijkertijd kregen we de mogelijkheid om elkaar uitgebreid te spreken omdat er op andere gebieden nogal wat spanningen waren. Met een jongen van de staff en een studente waren spanningen en ik en een paar andere meiden hadden her hier moeilijk mee. Niet omdat we jaloers waren, maar omdat het absoluut verboden is om te daten, laat staan tussen staff en studenten! Ik wist dat ik met hem moest praten, maar vond het lastig. Maar ik ben naar hem toegstapt en heb mijn hart gelucht. Hij was hier niet bepaald blij mee en dat vond ik lastig. Vanaf dat moment ging het echter wel beter tussen ons!

Vanavond hebben we een no-talent-talent-show! Iedereen die geen talent heeft gaat optreden. Ik wilde wel graag wat doen, maar wist niet wat en vond het best eng. Maar ik heb wat bedacht. Ik kleed me in een vuilniszak en vertel alle fabels over Nederland. Daarna speel ik een filmpje van een klompendans en dans met hem mee! HAHA. Het wordt echt hilarisch, want iedereen weet toch dat we in Nederland allemaal op klompen lopen en alleen kaas eten!

Wat nog leuker is, is dat we zondagochtend naar Orlando in Florida rijden! We hebben de hele week een conferentie van alle YWAM basissen in het Zuid-Oosten. Er zullen ongeveer 500 mensen komen. Dit zal voor het eerst zijn dat ik naar Florida ga. We kamperen op hun gigantische terrein. Helaas zijn er geen douches, want het terrein is nog in de opbouwfase. Hun basis is zo groot, dat we karretjes nodig hebben om van de ene naar de andere plek te reizen! Ik heb er heel veel zin in, maar zie er tegenop dat ik een week niet kan douchen! Zucht... een goede voorbereiding op Thailand.

Ik ben nog steeds ontzettend blij dat ik hier ben. Het team is echt zo geweldig, iedereen draagt zijn eigen steentje bij aan het team. Ik hou van de Amerikanen! Het eten is helaas nog steeds vet en ongezond, maar omdat ik totaal geen geld heb voor snacks, blijf ik op gewicht. Ik zie er nu al tegenop om naar huis te gaan in maart. Het zal heel moeilijk worden om mijn draai weer te vinden en een eigen slaapkamer te hebben. Ik vind het zo heerlijk om constant tussen zoveel mensen te zijn. Soms is het in de weekenden rustig. Je zou verwachten dat het heerlijk is om alleen te zijn, maar het is eenzaam. Kon het leven maar voor altijd zo blijven!

Well, lieve mensen. Fijn weekend. Ik zie net dat het bij jullie warmer is dan bij ons, het is 13 graden! Vandaar dat ik mijn jas nodig had vanochtend. Herfst is eindelijk begonnen.
Liefs Maud


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement

rainrain
rain

De eerste regen in maanden! = genieten!
spelletjesspelletjes
spelletjes

en ik heb gewoonen
grrrrgrrrr
grrrr

klaar om te vechten
HalloweenHalloween
Halloween

trick or treat. Mensen hadden hun auto klaarstaan om vanuit de trunk snoep uit te delen.


Tot: 0.039s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0212s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb