Good to be back!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Georgia » Loganville
September 24th 2010
Published: September 24th 2010
Edit Blog Post

Na 3 maanden VS en 5 weken Nederland ben ik nu weer in de VS! Na 19 uur reizen ben ik weer bij YWAM Atlanta, waar de zon altijd veel te veel schijnt! De vlucht ging goed, behalve dat de beveiliging mijn handbagage niet vertrouwde en dus mijn tas wel10 keer heeft gescand. Toen hebben ze er spullen uitgehaald en weer gescand, en toen was het goed. Het verdachte aan mijn tas waren een boek en mijn portemonnee met muntgeld. Ja, echt heel gevaarlijk!

Afgelopen nacht heb ik redelijk geslapen, maar in tegenstelling tot vorige keer heb ik nu wel een jetleg. Maar het is zo leuk om iedereen weer te zien! Zo vreemd om terug te zijn. Het leven hier is doorgegaan en mijn leven in Nederland heeft zich even hervat en nu ben ik weer bij mijn familie in de VS. Ik moet er nog wel even aan wennen, weer in het ritme komen. Iedereen hier is druk en iedereen is staff of leiding en ik ben een DTS student, dus de verhoudingen zullen nu anders zijn en daar zal ik aan moeten wennen. Ook leuk is dat het internet in ons huis het niet doet, dus ik moet het terrein over lopen voor internet nu. Dus contact houden zal nu moeilijker gaan. Hopelijk wordt het snel gemaakt, want hoe blijf ik anders op de hoogte van alle ontwikkelingen in Nederland? En hoe kan ik al mijn frustraties kwijt als ik het niet op mijn blog kan zetten?

Nu zit ik lekker op de bank en er zijn 2 kindjes bij. Giang is 2 jaar en kwam net rennend naar mij toe met open armen en gaf me een knuffel. En nu net kreeg ik een kusje van hem. En Nolan is 1,5 en kruipt al de hele tijd om me heen en knuffelt me. Ze herkennen mij dus nog! Heerlijk! 😊

Als het goed is komen er morgen meer studenten, dus ben ik niet meer de enige. Het wordt wel een uitdaging met 12 amerikaanse tieners. Amerikaanse tieners zijn heel anders dan de Nederlandse. Ze zijn heel expressief en enthousias. Wij interpreteren dat als overdreven, maar hier is dat heel normaal. Heerlijk andere culturen!

Vanmiddag ga ik verder uitpakken, misschien even slapen en de alpaca's, kippen en geiten zien. De geiten zijn nog niet gemolken, dus misschien dat ik me daar aan waag? Of niet...

Heel veel liefs uit het warme zuiden,
Maud

Advertisement



Tot: 0.081s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0537s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb