Road Trip


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Georgia » Atlanta
September 1st 2004
Published: September 1st 2004
Edit Blog Post

ChicagoChicagoChicago

een deel van de skyline van Chicago en de rivier die door de stad loopt
Waar was ik gebleven? Buffalo. Dat is alweer n tijd geleden. Nou, vanaf daar was ik dus naar Chicago gegaan. Erg mooie stad, met mooie binnenstad en ook de wijk waar m'n hostel was, Lincon Park, was erg mooi. Ik ben daar in de Sears Tower geweest. Het 1-na-hoogste gebouw van de wereld. En ik ben in het holografie museum geweest met de grootste collectie hologrammen ter wereld.
En toen ben ik nog eens gaan kijken naar dat vervoeren van auto's. Eerst dacht ik dat ze niks geschikt hadden, maar toen kwam ik erachter dat Raleigh, North Carolina wel in de richting lag die ik op wou gaan. Dus ik naar hun kantoor, die in de buurt was. En uiteindelijk mocht ik de auto vervoeren, wat betekende dat ik toch nog zou auto rijden in Amerika. Het bleek een zwarte Chrysler Concorde '04 te zijn, wat best wel een vette auto is. En ik had 4 dagen om 'm af te leveren en ik kreeg 300 extra mijl zodat ik de toeristische route kon nemen.
Dus zaterdag vertrok ik en ben ik via de wat landelijkere wegen, via Knoxville, Asheville en de Blue Ridge Parkway (hele mooie weg door de Appalachen)
M'n autoM'n autoM'n auto

De auto waar ik een paar dagen in mocht rijden voor een mooie panorama
waar ik gekampeerd heb. En dinsdag heb ik de auto afgeleverd en ben ik op de bus naar Atlanta gestapt. Waar ik vanochtend vroeg aan kwam.
Dus ik heb toch 'n mooie autorit gehad en ben maar 1 keer aangehouden 😊 {Gelukkig wist de agent niet hoe hij 'n bon aan 'n buitenlander moest geven, dus liet hij me gaan)
Nou dat was het voorlopig wel weer.
Iedereen bedankt voor de e-mails enz. Ik kan ze niet allemaal beantwoorden, maar ze worden gelezen 😊

groetjes, Gertjan

Advertisement



2nd September 2004

Aangehouden???!!!!
Hahaha, wassie aangehouden jongen. Cool. Speeding zeker. Kan ik me voorstellen, want ik heb de auto effe opgezocht en het ziet er zeker goed uit. http://auto.consumerguide.com/auto/new/reviews/photos/index.cfm/id/37528/img/04101261990001 (kon m int zwart niet vinden) En relaxed, lekker zelf touren door de US. Keep on going.

Tot: 0.053s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0283s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb