En weer terug naar Miami

North America » United States » Florida » Miami
June 22nd 2004
Published: June 22nd 2004

Vandaag was alweer het einde van het VEEL tekorte bezoek aan Key West. Maar ja de tijd is beperkt dus moeten we haast maken.
Reis naar Miami verliep perfect, baalde alleen gigantisch dat we onze airboat rit bij de krokodillen/everglades gemist hebben. Ook pogingen om tot een duik tripje te komen verliepen niet echt soepel.
Rustig avondje maar van maken, want morgen wacht ons een ECHT lange reis... Richting Orlando... Benieuwd of we daar nog internet gaan vinden!!!
Groetjes allemaal!!!
Ramon en Lud
PS Ik heb diverse mails gehad dat sommige (alle?) foto's niet te zien zijn? Is dat nog steeds zo? Wij zien hier alles perfect namelijk... Graag effe een mailtje hoe het nou precies zit?!?!?!?!
PS2 Sander: Is m'n alfa nog heel? :-)

RoadblockRoadblock
Roadblock

Ook hier kennen ze wegwerkzaamheden! Verschil is dat er bij het begin een VENT staat met het aankondigingsbord in z'n handen!
Het knipoogje van Lud aan de manager heeft wonderen gedaan,Het knipoogje van Lud aan de manager heeft wonderen gedaan,
Het knipoogje van Lud aan de manager heeft wonderen gedaan,

We zitten nu op de 6e verdieping MET seaview (zeezicht :-))

Tot: 0.296s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 67; dbt: 0.0807s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb