Tiden nærmer sig

North America » United States » California
September 1st 2016
Published: August 29th 2016

Så er der mindre end en uge til Karen, Kurt og jeg drager afsted på fire ugers ferie i Californien, hvor der skal besøges nationalparker og kigges på fugle. Men der skal også kigges på alt muligt andet spændende vi kommer forbi på vores vej. Billetterne er købt for længe siden, der er ligeledes lejet bil (Ford Escape eller lign.), der er booket hotel for én overnatning når vi ankommer til San Francisco (Best Western Plus El Rancho Inn & Suites) og tre nætter når vi kommer tilbage til byen sidst på turen (Oasis Inn). Ruten er i store træ planlagt, vi har fået vore ESTA godkendelse og vi har fået lavet en Travel Blog til dagbog og billeder, så venner og familie (hvis de har lyst) kan følge lidt med i turen, så nu mangler vi stort set kun at få pakket. Rejsefeberen er så småt ved at indfinde sig.

Søren Peter

Tot: 0.181s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 51; dbt: 0.0849s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb