De vlucht Deel II: JFK - SFO; Aankomst

North America » United States » California » San Francisco
November 9th 2008
Published: November 12th 2008

Eens aangekomen in San Francisco Airport is de opluchting enorm. We zijn er! Nu nog de huurwagen regelen en we kunnen op zoek naar het hotel.
Een inter-aeroplainair(?) tram-achtig ding zoeft ons naar de car-rental gebouwen alwaar we al vlug onze correspondent vinden. Ne enig overleg en het huren van eens GPS kunnen we een wagen gaan kiezen. Ons oog viel eerst op een Chevrolet,maar de Buick waar wenu meerondrijden bleek en grotere kofferruimte te hebben.
Het avontuur kan beginnen. GPS ingesteld op het adres van het hotel en na een kwartier karren door het nachtelijke centrum van S.F. komen we aan. Moe maar voldaan, en hongerig! Mel's place op de hoek van het volgende blok lost dat nog vlug op.
Na het avondeten gaan we slapen, om morgen al vroeg op verkenning te kunnen vertrekken.

Auto kiezen.Auto kiezen.
Auto kiezen.

Geland en geregeld: Vlug gedaan... alleen kon de bagage er niet in. Foto's van welke het geworden is: zie later.
Mel's Diner.Mel's Diner.
Mel's Diner.

Mèt persoonlijke jukebox per tafel.
Hotel TraveLodge SF.Hotel TraveLodge SF.
Hotel TraveLodge SF.

Waar we de eerste 3 dagen verblijven.

Tot: 0.09s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0592s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1023kb