Billedekavalkade


Advertisement
Published: March 14th 2007
Edit Blog Post

Jeg er nu flyttet hen til Marly, hvor jeg har faaet lov at laane en computer, saa jeg kan uploade nogle billeder. Saa her er lidt at kigge paa, indtil jeg skriver om mine oplevelser i San Francisco...


Additional photos below
Photos: 19, Displayed: 19


Advertisement

Sarena...Sarena...
Sarena...

... til hoejre (med brillerne), som jeg fejrede det kinesiske nytaar med, og hendes veninde
Soede Julie...Soede Julie...
Soede Julie...

... der tog mig med ud og spise paa en restaurant/yogaklub, hvor de serverede meget laekker vegetarisk mad.
Det sidste kirkeskilt...Det sidste kirkeskilt...
Det sidste kirkeskilt...

... indtil videre, i hvert fald. Jeg har ikke rigtig set nogen i USA, men det kan vaere, at det kommer. Jeg kom ogsaa forbi et andet kirkeskilt i Canada, hvor der stod 'Life is fragile, handle with prayer' - men jeg havde desvaerre ikke mulighed for at tage billeder af det.
SupersejtSupersejt
Supersejt

Det superseje cupcake-stativ + 12 silikone cupcake forme, som jeg koebte i Canada. I kan godt begynde at glaede jer derhjemme i koekkenet!
Sidste aften hos Moster Mona...Sidste aften hos Moster Mona...
Sidste aften hos Moster Mona...

... som vi brugte paa at opfriske de danske juletraditioner; stjernefletning!
Fra min foerste Greyhound-turFra min foerste Greyhound-tur
Fra min foerste Greyhound-tur

... hvor vi koerer gennem oerkenen i Utah. Det ligner et postkort. Det er det ikke.
Aldo og hans roommateAldo og hans roommate
Aldo og hans roommate

... som tog mig med paa en sportsbar, den foerste aften, jeg var i Salt Lake City.
Mit vaerelse i Salt Lake CityMit vaerelse i Salt Lake City
Mit vaerelse i Salt Lake City

... som jeg allerede fik rodet godt til i loebet af et par timer.
Det kan godt vaere, at der ikke er kirkeskilte i USADet kan godt vaere, at der ikke er kirkeskilte i USA
Det kan godt vaere, at der ikke er kirkeskilte i USA

... men saa er der til gengaeld religioes street art!
Jared, der bowlerJared, der bowler
Jared, der bowler

Generelt en flink ung mand, der godt kan se lidt ond ud, naar han bowler.
Ih!Ih!
Ih!

Fjollede amerikanere... Hvad er det lige for nogle biler til min hoejre side, som jeg skal holde oeje med, naar jeg gaar over gaden? Er det maaske spoegelsesbilister?


Tot: 0.074s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0383s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb