San Franciscoon

Published: August 26th 2017

Heräsin klo 6. Lähdettiin lentokentälle klo 8. Lento oli klo 11-13. Menin lentokentältä San Franciscon keskustaan paikallisjunalla Bart. Hotelli on ihan Powellin aseman lähellä. Oli kiva nähdä rollikoita ja vanhoja ratikoita kun nousin asemalta kadulle.

Kävin lounaalla hotellin alakerran ravintolassa. Pääsin lähtemään kävelylle vasta klo 18. Reitille osui vanhoja cabel car -vaunuja (kaapeliraitiovaunuja), mäkiä, Union Square, China Town. Söin vielä ostoskeskuksessa japanilaista ruokaa. Ostin lähikaupasta vähän syömistä ja jääkaappiin maitoa. Kassajonossa oli edelläni espanjalainen nainen, jonka kanssa todettiin tämä maa kalliiksi, ja perässäni saksalaisia nuoria.

Etukäteen luin hotellista että netti on surkea ja että lähettyvillä on paljon kodittomia. Netti on toiminut - tosin kuvien lataaminen on hidasta - eikä kodittomia ole ollut paljon. Osa heistä kerjää mutta ei heistä ole häiriötä. Huoneiden seinät ovat ohuet mutta se ei haittaa myöskään paljon.

Tot: 0.066s; Tpl: 0.011s; cc: 15; qc: 28; dbt: 0.0305s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb