Glaslamp quarters

December 20th 2006
Published: December 24th 2006

San Diego

We used San Diego as a launching pad for a day-trip to Tijuana, and found a very central hostel in the downtown Glaslamp quarters. This used to be the seedier side of town, but is now the hippest part (so we were told). San Diego is a small town though, in comparison to NYC and LA, and it shows. We walked around for a bit, got a bite to eat and saw Rocky Balboa. Not one of the best movies we've seen, but worth a DVD-rental. Went to bed early to be fresh for Mexico... eh, Tijuana anyway.

Vi anvande San Diego som en utgangspunkt for var dagstripp till Tijuana, och hittade ett valdigt centralt vandrarhem i Gaslamp-kvarteren. Detta brukade vara den skummare delen av staden, men ar nu den hippaste (enligt utsago). San Diego ar en liten stad, atminstone om man jamfor med NYC och LA, och det marks. Vi gick omkring en stund, at lite mat och sag Rocky Balboa. Inte den beasta film vi sett, men vard att hyra pa DVD. I sang tidigt for att vara pigga och frascha infor trippen till Mexiko... eh, Tijuana iallafall.

Tot: 0.501s; Tpl: 0.009s; cc: 27; qc: 100; dbt: 0.1272s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb